Bridgestone uruchamia konkurs promocyjny

, 7 lutego 2013, 14:25

Bridgestone Europe uruchomiła konkurs promocyjny dla klientów i sprzedawców opon Bridgestone. Oprócz pakietów weekendowych MotoGP, zwycięzcy będą mieli okazję wygrać osobiste spotkanie z Valentino Rossi’m.

Bridgestone dla klientów i sprzedawców

Bridgestone konkursKonkurs zorganizowano w ramach wsparcia dla wprowadzenia serii opon Battlax Hypersport S20 w 2012 roku i Battlax Sport Touring T30 w roku 2013. W ramach oferty, za pośrednictwem europejskiej sieci dealerów opon Biker's Club, Bridgestone oferuje 12 weekendowych pakietów MotoGP do wygrania w 2013 roku. Obejmują one imprezę Bridgestone Motorsport MotoGP oraz pokrycie wszelkich kosztów podróży, zakwaterowania i wstępu na wyścigi.

Każda z 12 nagród zostanie przyznana jednemu uczestnikowi i jednemu sprzedawcy w ramach sieci Biker's Club. Wszystkie nagrody obejmują osobiste weekendowe spotkanie z 9-krotnym mistrzem świata Valentino Rossim w jego pit stopie na MotoGP.

Zasady konkursu

Klienci mają szansę wygrać jedną z tych nagród za zakup zestawu (przód i tył) opon premium serii Bridgestone Battlax Hypersport S20 lub Battlax Sport Touring T30 w punkcie sprzedaży sieci Biker's Club na terenie Europy. Po wypełnieniu krótkiego formularza w sklepie klienci muszą następnie zarejestrować swoje uczestnictwo na specjalnej stronie internetowej: www.mission-rossi.com. Po zarejestrowaniu się i udzieleniu poprawnej odpowiedzi na trzy pytania konkursowe uczestnik ma szansę wygrać jedną z dwóch nagród oferowanych podczas każdej z 6 weekendowych imprez MotoGP od maja do września 2013: Le Mans, Catalunya, Assen, Sachsenring, Brno i Silverstone. Wszyscy zwycięzcy zostaną powiadomieni o wygranej na dwa miesiące przed każdą z powyższych imprez MotoGP.

Promocja „Mission Rossi” jest wspierana przy pomocy szerokiej gamy materiałów dostępnych w punktach sprzedaży Biker's Club, komunikatów publikowanych w 12 językach na stronie Bridgestone poświęconej motocyklom, banerów internetowych, kampanii e-mail oraz działań na Facebooku i Twitterze.

Dowiedz się więcej

Bridgestone wspiera wyścigi narciarzy i&nbspmotocyklistów
Bridgestone wspiera wyścigi narciarzy i&nbspmotocyklistów

Firma Bridgestone została sponsorem imprez z cyklu Pucharu Świata w narciarstwie alpejskim Audi FIS. Producent opon kontynuuje także współpracę partnerską z MotoGP, najwyższą klasą wyścigów motocyklowych Bridgestone sponsorem Pucharu Świata i MotoGP Bridgestone Europe w najbliższym sezonie zimowym 2012/2013 będzie głównym partnerem cyklu imprez 35. Pucharu Świata w narciarstwie alpejskim, odbywających się w 8 europejskich […]

Opona Bridgestone w całości wykonana z materiałów odnawialnych
Opona Bridgestone w całości wykonana z materiałów odnawialnych

Podczas Międzynarodowego Salonu Samochodowego w Paryżu 2012 Bridgestone zaprezentował koncepcyjną oponę wykonaną w technice „100% materiałów odnawialnych. Przedstawiona opona stanowi przykład zastosowania zaawansowanych technologii materiałowych w celu wypełnienia zobowiązania do wykorzystywania „100% odnawialnych materiałów” w produkcji opon od roku 2050. Opracowanie opony koncepcyjnej jest efektem wspólnego wysiłku i wykorzystania wielu zasobów, także tych związanych ze […]

Opony Bridgestone fabrycznie w nowym Nissanie 370Z Nismo
Opony Bridgestone fabrycznie w nowym Nissanie 370Z Nismo

Europejska wersja sportowego coupe Nissan 370Z Nismo, która pojawi się na rynku europejskim w czerwcu 2013 roku, będzie wyposażona wyłącznie w opony Bridgestone. Bridgestone Potenza w nowym Nissanie 370Z Nismo Opony Bridgestone Potenza S001 zostały wybrane jako fabryczne wyposażenie dla modelu Nismo. Ich zadaniem jest spełnienie wymagań związanych z pokonywaniem zakrętów, sportową jazdą i dużą […]

Komentarze

Brak komentarzy