Varta zmienia logo, slogan i design produktów

, 21 stycznia 2013, 11:05

Johnson Controls odświeża wizerunek marki Varta. W europejskiej kampanii pod hasłem „Pewny start to akumulator Varta” zostaną zaprezentowane nowe logo, slogan, design produktu oraz witryna w Internecie.

Nowa kampania wspiera dystrybutorów i serwisy

Varta - nowe logoPoprzez odświeżenie wizerunku Varty, Johnson Controls chce podkreślić dynamicznę i innowacyjność tej marki na rynku, który w ostatnich latach ulega ciągłym zmianom.

Slogan „Pewny start to akumulator Varta ” ma potwierdzać wiodącą pozycję marki w sektorze akumulatorów rozruchowych oraz nawiązywać do zaufania, jakie mają do niej klienci.

Odświeżony wizerunek marki ma na celu również wspieranie partnerów handlowych Varty, ponieważ strategia tej kampanii ustawia markę w samym centrum uwagi klientów. Jan Kwiecień, Country Manager firmy, twierdzi, że nowe oblicze marki odzwierciedla jej przemianę, począwszy od logo, przez design produktu, aż po witrynę w Internecie. Kampania ma przekazać prosty komunikat – Varta oferuje akumulatory i ich kompleksowy serwis. Program Serwisowy Varta Start-Stop (VSSP), oferowany przede wszystkim warsztatom samochodowym umożliwia montaż i wymianę akumulatorów Start-Stop. Natomiast innowacyjne rozwiązania w produkcji akumulatorów stanowi technologia AGM dla linii Start-Stop oraz opatentowana technologia produkcji kratki PowerFrame®.

Nowa kampania medialna jest największą w całej historii koncernu. Wystartuje ona 17 stycznia 2013 r. w 20 krajach europejskich i swoim zasięgiem obejmie ponad 5 milionów użytkowników. Nowy design produktu symbolizuje jakość marki. Logo PowerFrame® umieszczone na akumulatorach ma gwarantować klientom najwyższą jakość produktu.

Nowa strona internetowa VartaNowa witryna internetowa Varty została zoptymalizowana pod kątem wyszukiwarek, zapewnia szybką nawigację oraz oferuje obszerne informacje o produktach i serwisie. Nowa wyszukiwarka pozwoli klientom na szybkie i bezproblemowe dopasowanie produktu oraz wyszukanie jego dystrybutorów.

Dowiedz się więcej

Johnson Controls poprawia wyniki w Polsce
Johnson Controls poprawia wyniki w Polsce

W firmie Johnson Controls zakończył się rok finansowy 2012. Od 1 października 2011 do 30 września 2012 roku, mimo zimy o nietypowym przebiegu, koncern przekroczył liczbę 1 miliona sprzedanych na polskim rynku akumulatorów. Firmie udało się nie tylko osiągnąć wzrost udziału akumulatorów VARTA Premium w całej sprzedaży,  ale przede wszystkim zwiększyć ilość dostarczanych na polski […]

Skrzydła Biznesu dla Johnson Controls Akumulatory Sp. z o.o.
Skrzydła Biznesu dla Johnson Controls Akumulatory Sp. z o.o.

Johnson Controls został laureatem Skrzydeł Biznesu, nagrody przyznawanej przedsiębiorstwom, które poszukują nowych rozwiązań umożliwiających nieustanny rozwój niezależnie od warunków ekonomicznych w kraju. Nagroda dla Johnson Controls Akumulatory Organizatorem rankingu jest Dziennik Gazeta Prawna, a patronat honorowy nad przedsięwzięciem objęło m.in. Ministerstwo Gospodarki i Ministerstwo Finansów. Firma Johnson Controls Akumulatory Sp. z o.o. zajęła 4. miejsce […]

Wizyta w fabryce akumulatorów AGM Johnson Controls w Zwickau
Wizyta w fabryce akumulatorów AGM Johnson Controls w Zwickau

Niewielkie miasteczko Zwickau położone we wschodniej części Niemiec wielu osobom kojarzy się z legendarnym Trabantem. Jednak właśnie tutaj znajduje się także największy na świecie zakład produkujący akumulatory VARTA Start-Stop Plus w technologii AGM (Absorbent Glass Mat). Na zaproszenie polskiego oddziału koncernu Johnson Controls udaliśmy się do Zwickau, aby na żywo zobaczyć jak powstają akumulatory stosowane […]

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.

Anonim, 22 stycznia 2013, 20:45 0 0

Gratulacje, faktycznie wspieracie dystrybutorów, w detalu wasi dystrybutorzy sprzedają w takich samych cenach jak wy w hurcie. Zielona Góra i Puławy rozwalają rynek, zaniżają marże. Zdobywajcie rynek z kim innym, w końcu już ponad milion sprzedaliscie (lub leżą u kogoś na stanie), ja się na to nie pisze bez waszych baterii zarabiam znacznie więcej i nie musze realizować chorych planów sprzedażowych. Bez Varty, Centry i Boscha da sie żyć. Z drugiej ręki kupie wasze baterie taniej, neutrala dostane gdzie indziej bez problemu. A prawda jest taka że takie firmy jak moja czyli średniej wielkości dystrybutorzy nie liczą się dla Was.

Odpowiedz

Anonim, 24 stycznia 2013, 11:05 0 0

Co mogę powiedzieć w temacie marketingu akumulatorów VARTA?
Handluję tymi akumulatorami od ponad 10 lat, polecam je moim klientom jako numer jeden z pośród gamy innych produktów, które mam w swojej ofercie. Zawsze broniłem te akumulatory jak ktoś mówił czy pisał źle na ich temat. Można by powiedzieć, że w jakimś stopniu na przełomie ostatnich lat przyczyniłem się do rozwoju firmy.
Niestety, jeżeli chodzi o wsparcie marketingowe ze strony Varty nie spotkało mnie jeszcze nic pozytywnego! Na przełomie ponad 10 lat od koncernu nie doczekałem się żadnych materiałów reklamowych, choć wielokrotnie o nie prosiłem moich dostawców. Czasami po wielu prośbach dostawca kombinował sam coś na własną rękę.
Moim zdaniem to wstyd dla firmy i jej przedstawicieli, że nie wspierają w żaden sposób bądź co bądź swoich chlebodawców nawet zwykłymi gadżetami, nie mówiąc o nieco kosztowniejszych banerach, flagach czy innych środkach masowego marketingu. Przecież w końcu to one mają reklamować Wasze produkty i przyczyniać się do większych obrotów a co za tym idzie zysków Johnson Controls!
Mam nadzieję, że kiedyś przeczyta te słowa pan Manager Jan Kwiecień.
WSTYD, PROSZĘ PANA, WSTYD!

Pozdrawiam
"lewar"

Odpowiedz

Anonim, 24 stycznia 2013, 11:08 0 0

No to masz kolego słabego opiekuna ze strony Varty.Ja handluję Vartą od roku, mam wsparcie, materiały reklamowe, stojaki itp.Faktycznie na razie zero problemów, spore zaufanie klienta do marki, dobre parametry i cena.

Odpowiedz

Anonim, 24 stycznia 2013, 12:57 0 0

Varta jest moim najlepszym parterem handlowym.

Odpowiedz

Anonim, 24 stycznia 2013, 13:06 0 0

firmę zawsze postrzega się jako całokształt. To, że punkt nie otrzymuje materiałów reklamowych (lub odczuwa nieustanny niedosyt) rekompensuje wysoka jakość produktu i obsługa - kompetentna i zawsze pomocna. Na jakość relacji z handlowcem wpływam także ja sam. Im lepszy jest kontakt, tym większe wsparcie i zainteresowanie varty. To się nazywa interakcja. Trudno oczekiwać, że handlowiec varty dotrze do każdego pomniejszego dystrybutora w kraju; wystarczy okazać zaintereowanie samemu. Z moich oświadczeń wynika, że nie odmawiają.

Odpowiedz

Anonim, 24 stycznia 2013, 13:39 0 0

Tylko KaGer

Odpowiedz