Adaptacyjne boczne poduszki powietrzne TRW

, 17 stycznia 2013, 14:05

TRW Automotive Holdings Corp zaprezentował nową technologię adaptacyjnej bocznej poduszki powietrznej, wyposażonej w specjalny zawór, przyczyniający się do zwiększenia bezpieczeństwa pasażerów w trakcie różnego rodzaju kolizji.

TRW wprowadza innowacyjne poduszki powietrzne

Adaptacyjne poduszki TRWBadania nad adaptacyjnymi technologiami bezpieczeństwa dla pasażerów trwają w TRW już od ponad 10 lat – od wprowadzenia dwustopniowych układów napełniających poduszki. Nowoczesne mechanizmy muszą brać pod uwagę czynniki takie jak siła „detonacji” poduszki oraz jej geometria, sztywność i kształt po aktywacji.

TRW prowadzi już produkcję przednich poduszek powietrznych z aktywnym systemem odprowadzania powietrza. Poduszki te dostosowują się do położenia pasażera i dzięki dodatkowym zaworom umieszczonym w ich module, umożliwiają uwolnienie części powietrza zaraz po wystrzeleniu poduszki, w skutek czego staje się ona bardziej miękka. Najnowsza generacja adaptacyjnych poduszek bocznych TRW posiada także możliwość dostosowania działania do takich parametrów jak prędkość i siła zderzenia. Innowacja na celu zwiększenie ochrony pasażerów w czasie zderzenia bocznego.

Poduszki TRWMechanizm zamieszczony w nowym systemie bocznej poduszki powietrznej TRW jest w stanie zamknąć zawór poduszki w czasie poważnej kolizji, w której siła uderzenia działająca na bok pojazdu jest zazwyczaj większa. Takie rozwiązanie pozwala dłużej utrzymać ciśnienie wewnątrz poduszki, a tym samym pochłonąć więcej energii podczas uderzenia. Skuteczniej ogranicza również kontakt pasażera z ramą drzwi. TRW przewiduje, że następna generacja adaptacyjnych bocznych poduszek powietrznych będzie gotowa do produkcji jeszcze w 2013 roku.

Dowiedz się więcej

System ESC zintegrowany z elektronicznym hamulcem postojowym TRW
System ESC zintegrowany z elektronicznym hamulcem postojowym TRW

TRW Automotive zostało nagrodzone za system synchronizujący elektryczny hamulec postojowy (EPBi) z systemem elektronicznej kontroli stabilności (ESC). Zintegrowany system pojawi się na rynku na początku 2014 roku. Zintegrowanie dwóch technologii przekłada się na oszczędności, wynikające z wyeliminowania konieczności instalacji w układzie oddzielnej elektronicznej jednostki sterującej – wszystkie funkcje sterujące EPB pełnione są przez elektrohydrauliczny sterownik […]

TRW najpopularniejsza na rynkach Chin i Rosji
TRW najpopularniejsza na rynkach Chin i Rosji

Firma TRW Automotive Aftermarket osiągnęła najlepsze wyniki wśród dostawców systemów i technologii ,,Corner Module” (hamulce, układy kierownicze i zawieszenia) w ankietach popularności marki na kluczowych rynkach BRIC – w Chinach i Rosji. TRW popularne na największych rynkach BRIC Przeprowadzone w Chinach badania GiPA, porównujące dane zebrane od dystrybutorów w latach 2008-2010, sklasyfikowały program układów kierowniczych […]

Rozwiązania TRW dla bezpieczeństwa pasażerów tylnych siedzeń
Rozwiązania TRW dla bezpieczeństwa pasażerów tylnych siedzeń

Firma TRW zaprezentowała na grudniowej wystawie Airbag 2012 szereg koncepcji mających na celu zwiększenie ochrony pasażerów w czasie kolizji. TRW na wystawie Airbag 2012 Na wystawie TRW zaprezentowało szereg rozwiązań, w tym swój aktywny wysięgnik klamry pasów bezpieczeństwa (ABL), który poprzez podniesienie klamry pomaga pasażerom i kierowcy zapiąć pasy oraz zmniejsza luz na pasach powstały […]

Lżejsze układy napełniające poduszki powietrzne od TRW
Lżejsze układy napełniające poduszki powietrzne od TRW

Firma TRW zakończyła prace nad układem napełniającym poduszki powietrzne. DI10.1G45 to kolejne ulepszenie w rodzinie DI10, będące najmniejszym i najlżejszym oferowanym obecnie przez TRW rozwiązaniem. Nowy układ TRW Automotive Holdings Corp. został opracowany specjalnie dla "mikro" modułów poduszek powietrznych. – ,,Wraz ze wzrostem uwagi poświęcanej ochronie środowiska przez branżę motoryzacyjną, zmniejszenie masy pojazdu jest niezwykle […]

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!