System ESC zintegrowany z elektronicznym hamulcem postojowym TRW

, 10 stycznia 2013, 16:25

TRW Automotive zostało nagrodzone za system synchronizujący elektryczny hamulec postojowy (EPBi) z systemem elektronicznej kontroli stabilności (ESC). Zintegrowany system pojawi się na rynku na początku 2014 roku.

Zintegrowanie dwóch technologii przekłada się na oszczędności, wynikające z wyeliminowania konieczności instalacji w układzie oddzielnej elektronicznej jednostki sterującej – wszystkie funkcje sterujące EPB pełnione są przez elektrohydrauliczny sterownik ESC.

– ,,Integracja tych dwóch technologii pozwala na osiągniecie znacznych korzyści, takich jak uproszczenie budowy całego systemu, zmniejszenie jego wagi oraz skrócenie czasu potrzebnego na jego montaż, nie wspominając o redukcji kosztów po stronie producentów pojazdów, wynikających z eliminacji ECU.” – powiedział Josef Pickenhahn, wiceprezes ds. inżynierii w dziale układów hamulcowych.

Na wyposażeniu nowo produkowanych pojazdów znajdzie się technologia kontroli poślizgu EBC460 TRW, będąca najbardziej zaawansowaną wersją ESC, obejmującą liczne udoskonalenia służące poprawie funkcjonalności i wydajności systemu.

– ,,Od czasu wprowadzenia przez TRW pierwszych systemów ESC i EPB ponad dziesięć lat temu, firma stale wzbogaca je o nowe funkcje, zmniejszając jednocześnie ich rozmiar i wagę, a także czyniąc je coraz bardziej dostępnymi dla klientów. Dzięki integracji obu technologii, jesteśmy w stanie zaoferować połączone korzyści dwóch zaawansowanych technologii, wprowadzając w życie bogate doświadczenie zdobyte w dziedzinie inżynierii i zaawansowanej integracji systemów” – powiedział Pickenhahn.

System dostępny będzie dla segmentów C, D, E oraz MPV w Europie i Chinach.

Dowiedz się więcej

Wersja 119 oprogramowania Magneti Marelli
Wersja 119 oprogramowania Magneti Marelli

Magneti Marelli Aftermarket wydała najnowszą wersję 119 oprogramowania CAR, dedykowanego samochodom osobowym, do urządzeń Vision, Smart i Logic. Wersja jest już dostępna po wybraniu opcji aktualizacji w oprogramowaniu testera. Systemy obsługiwane przez oprogramowanie to m.in. zautomatyzowana skrzynia biegów w Audi A1, ABS / kontrola trakcji / ESP w Audi A4 oraz w Audi Q3, wzmacniacz […]

Adaptacyjne boczne poduszki powietrzne TRW
Adaptacyjne boczne poduszki powietrzne TRW

TRW Automotive Holdings Corp zaprezentował nową technologię adaptacyjnej bocznej poduszki powietrznej, wyposażonej w specjalny zawór, przyczyniający się do zwiększenia bezpieczeństwa pasażerów w trakcie różnego rodzaju kolizji. TRW wprowadza innowacyjne poduszki powietrzne Badania nad adaptacyjnymi technologiami bezpieczeństwa dla pasażerów trwają w TRW już od ponad 10 lat – od wprowadzenia dwustopniowych układów napełniających poduszki. Nowoczesne mechanizmy […]

Rozwiązania TRW dla bezpieczeństwa pasażerów tylnych siedzeń
Rozwiązania TRW dla bezpieczeństwa pasażerów tylnych siedzeń

Firma TRW zaprezentowała na grudniowej wystawie Airbag 2012 szereg koncepcji mających na celu zwiększenie ochrony pasażerów w czasie kolizji. TRW na wystawie Airbag 2012 Na wystawie TRW zaprezentowało szereg rozwiązań, w tym swój aktywny wysięgnik klamry pasów bezpieczeństwa (ABL), który poprzez podniesienie klamry pomaga pasażerom i kierowcy zapiąć pasy oraz zmniejsza luz na pasach powstały […]

Komentarze

Brak komentarzy