Dębica najcenniejszą polską marką opon według rankingu „Rzeczpospolitej”

, 2 stycznia 2013, 11:33

„Rzeczpospolita” opublikowała IX ranking najcenniejszych polskich marek. Według niego Dębica jest 13-stą najczęściej wybieraną marką w Polsce i zajmuje 14-stą pozycję wśród najmocniejszych marek produktów niespożywczych oraz pierwszą wśród konkurencji.

Dębica wysoko w rankingu „Rzeczpospolitej"

DębicaRanking jest pierwszym w  Polsce katalogiem dużych przedsiębiorstw, odgrywających czołową rolę w poszczególnych województwach. Finalistów wskazały lokalne samorządy.  W ogólnej klasyfikacji, marka Dębica awansowała na 107. miejsce wobec 126., które przypadło jej w 2011 roku. Oznacza to wzrost wartości marki o 24 proc. Dębica zajęła także 22. pozycję pod względem świadomości marki.

W zestawieniu marek „Rzeczpospolitej” ocenie poddano 330 najcenniejszych polskich marek, których łączna wartość to ponad 57 mld zł. W rankingu 194 marek zyskało na wartości, w tym Dębica, ale jednocześnie aż 115 marek straciło.

Dowiedz się więcej

Dębica S.A. zwiększyła zysk netto
Dębica S.A. zwiększyła zysk netto

W trzecim kwartale 2012 roku Firma Oponiarska Dębica S.A. uzyskała o 18,2 proc. większy zysk netto, niż w analogicznym okresie 2011 roku, w wysokości 38,6 mln złotych. Za trzy kwartały 2012 roku zysk netto wynosi 75,7 mln zł, czyli tyle samo, ile w roku ubiegłym. – „Osiągnięcie rekordowo wysokiego zysku netto w trzecim kwartale 2012 […]

Pierwsza zimowa opona Dębicy z segmentu HP
Pierwsza zimowa opona Dębicy z segmentu HP

Do portfolio Firmy Oponiarskiej Dębica S.A. dołączyła opona zimowa przeznaczona do samochodów o wysokich osiągach – Dębica Frigo HP. Konstrukcja bieżnika i mieszanka gumowa zapewniają komfortowe i bezpieczne podróżowanie w zimowych warunkach, przy wysokiej trwałości i odporności na zużycie. Dodatkowo, niskie opory toczenia wpływają na oszczędność paliwa. – „Dębica Frigo HP została zaprojektowana z myślą o kierowcach, […]

Komentarze

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.

Anonim, 3 stycznia 2013, 14:21 0 0

Tak bym powiedział że w markecie na pewno

Odpowiedz