Dobre wyniki Johnson Controls w roku finansowym 2012

, 27 listopada 2012, 10:39

Johnson Controls zakończył rok finansowy 2012 z wysokimi wynikami. Obecnie firma jest liderem w sprzedaży akumulatorów kwasowo-ołowiowych na rynku wtórnym w Polsce

Dobry rok Johnson Controls

VartaRok finansowy,  trwający od 1 października 2011 do 30 września 2012 był wyjątkowo trudny. Miniona zima miała nietypowy przebieg, utrudniający zarówno planowanie jaki i realizację sprzedaży. Mimo to firmie Johnson Controls udało się zrealizować powzięta strategię i nie tylko osiągnąć znaczny wzrost udziału akumulatorów Varta Premium w całej sprzedaży,  ale przede wszystkim zdecydowanie zwiększyć ilość akumulatorów dostarczanych przez koncern. W efekcie końcowym przekroczono magiczną liczbę 1 miliona sprzedanych akumulatorów. Ten wynik oznacza, że Johnson Controls jest  liderem w sprzedaży akumulatorów kwasowo-ołowiowych na rynku wtórnym w Polsce.

Johnson Controls posiada 5 nowoczesnych fabryk w Europie: dwie w Niemczech (Hanower i Zwickau – wyspecjalizowana w produkcji akumulatorów AGM), dwie w Hiszpanii oraz największą w Europie w Czechach, w której w ubiegłym roku wyprodukowano ponad 9 mln akumulatorów, a w roku 2013 planowana produkcja ma przekroczyć 10 mln sztuk. Obecnie akumulatory Varta montują w swoich samochodach wiodący producenci na świecie tacy  jak m.in. Audi, BMW, Ford, Mercedes-Benz, Volvo i VW.

 

Dowiedz się więcej

Poznaj bliżej akumulatory Start-Stop na targach Inter Cars
Poznaj bliżej akumulatory Start-Stop na targach Inter Cars

Już na przełomie sierpnia i września, podczas 12. Targów części zamiennych, narzędzi i wyposażenia warsztatów, firma Johnson Controls umożliwi wszystkim zainteresowanym zapoznanie się z akumulatorami VARTA przeznaczonymi do systemów Start-Stop, ich technologią oraz diagnostyką. Szkolenie ma odbyć się w sobotę o godzinie 11:15 w sali szkoleniowej nr 3  oraz w niedzielę o godzinie 12:00 w […]

5 nowych typów akumulatorów Varta Dynamic Trio
5 nowych typów akumulatorów Varta Dynamic Trio

Varta wprowadza nowe typy akumulatorów, dzięki czemu typoszereg Dynamic Trio pokrywa zapotrzebowanie rynku niemal w 100 procentach. 5 nowych typów EN w technologii PowerFrame to: VARTA Silver Dynamic w technologii PowerFrame 585 400 080 316 2 VARTA Blue Dynamic w technologii PowerFrame 544 401 042 313 2 580 400 074 313 2 VARTA Black Dynamic […]

Pomyśl o środowisku, w którym żyjesz – zużyte akumulatory kwasowo-ołowiowe.
Pomyśl o środowisku, w którym żyjesz – zużyte akumulatory kwasowo-ołowiowe.

Ochrona środowiska naturalnego to obecnie jeden z ważniejszych tematów w przemyśle motoryzacyjnym. Restrykcyjne przepisy dotyczą nie tylko producentów samochodów i części zamiennych ale również hurtowni i sklepów motoryzacyjnych, warsztatów samochodowych oraz użytkowników końcowych, czyli każdego z nas. W ostatnim okresie pojawiło się kilka nowych ustaw i rozporządzeń w kwestii gospodarowania odpadami związanymi z przemysłem motoryzacyjnym, […]

Komentarze

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.

Anonim, 28 listopada 2012, 20:48 0 0

Exide "Centra" przestała panować na rynku polskim ? :)

Odpowiedz

Anonim, 28 listopada 2012, 21:00 0 0

Exide "Centra" przestała panować na rynku polskim ? :)

Odpowiedz

Anonim, 28 listopada 2012, 21:00 0 0

Exide "Centra" przestała panować na rynku polskim ? :)

Odpowiedz

Anonim, 29 listopada 2012, 8:32 0 0

Moim zdaniem w tej liczbie jest ponad połowa sprzedawanych dla marki Bosch,ale i tak gratulacje dla takiego wyniku w grupie akumulatorów premium

Odpowiedz

Anonim, 29 listopada 2012, 8:57 0 0

Cyt: "Obecnie akumulatory Varta montują w swoich samochodach wiodący producenci na świecie tacy jak m.in. Audi, BMW, Ford, Mercedes-Benz, Volvo i VW."
Również SKODA montuje seryjnie akumulatory Varta o czym zapomniał autor artykułu.
"lewar"

Odpowiedz

Anonim, 29 listopada 2012, 12:03 0 0

Jest jednak jeden aspekt na który chciałbym zwrócić uwagę przedstawicielom firmy Johnson Controls. Od wielu już lat kuleje w hurtowniach ciągłość dostaw na akumulatory Varta czasem również Bosch. Kiedy zbliża się sezon zimowy albo w jego trakcie w wielu hurtowniach zwyczajnie brakuje akumulatorów całymi tygodniami. W okresie kiedy są one najbardziej potrzebne ich zwyczajnie niema. Zdarzało się, że np w grudniu czy styczniu w dużych hurtowniach przez cały miesiąc nie był dostępny ani jeden akumulator Varta! Nie trudno policzyć jak kolosalne straty z tego tytułu ponosi Johnson Controls! Duża hurtownia w sezonie zimowym potrafi sprzedać setki akumulatorów a tutaj nagle trzeba udać się do konkurencyjnych producentów.
Wiem, że powodem może być zła i opieszała polityka hurtowni, niemniej jednak jest to problem powtarzający się od lat w wielu hurtowniach na który powinien zwrócić uwagę producent i tak dostosować umowy na dostawy by sytuację nie miały miejsca, gdyż leży to również w ich interesie.
Pozdrawiam
"lewar"

Odpowiedz

Anonim, 3 grudnia 2012, 1:22 0 0

Lewar, w mojej Octavi która ma 5 miesięcy fabrycznie jest zamontowany Banner.

Odpowiedz

Anonim, 3 grudnia 2012, 1:26 0 0

To że w hurtowniach brakuje towaru to tylko i wyłącznie ich wina. Zaopatrzeniowiec bardzo ostrożnie robi zapasy magazynowe bo albo nie mają kasy na mega zakupy albo boi się zostać z towarem po sezonie. Mówiąc krótko dział zaopatrzenia i planowani do wymiany.

Odpowiedz