100 stacji franczyzowych Circle K w Polsce

17 maja 2021, 20:20

Sieć Circle K to niemal 380 stacji w całym kraju, wśród nich już sto działa w modelu franczyzowym, a w planach na najbliższy rok firma prognozuje otwarcie kilkudziesięciu kolejnych punktów. 

Wśród stu stacji Circle K działających w modelu franczyzowym znajdują się między innymi te otwarte w ostatnich miesiącach w Rzeszowie, Ropczycach czy Jeżewie. Stacje wyposażone są zarówno w najnowsze koncepty gastronomiczne, oferujące kultowe Hot Dogi, przyrządzane na miejscu ciepłe kanapki czy świeżo wyciskany sok z pomarańczy, jak i pyszną kawę oraz wysokiej jakości paliwo. Na stacjach w całym kraju można dokonać płatności mobilnej za paliwo, a na wybranych stacjach zapłacić bezkontaktowo także za myjnię. W ostatnim czasie rozszerzono również dostęp do AdBlue, które można zatankować prosto z dystrybutora już na 88 stacjach.

W wybranych lokalizacjach zostały zmodyfikowane również stanowiska do tankownia TIR.
W trosce o wygodę profesjonalnych kierowców stanowiska zostały wyposażane w nowe wysokowydajne dystrybutory oraz możliwości obustronnego tankowania.

– Rok 2020, jak i początek bieżącego, były pełne wyzwań, jednak mimo wielu przeciwności, udało nam się kontynuować strategię rozwoju Circle K. Liczne otwarcia stacji w modelu franczyzowym, ale także własnych oraz rozwój naszej oferty pozapaliwowej to tego najlepszy przykład. Polska postrzegana jest przez grupę Alimentation Couche-Tard, do której należy Circle K, jako atrakcyjny rynek i pragniemy się tu dalej rozwijać – mówi Michał Ciszek, Prezes Circle K Polska.

W ostatnim roku finansowym pod marką Circle K dołączyło do sieci 15 stacji franczyzowych na terenie całego kraju. Franczyzobiorcą może stać się właściciel istniejącej stacji paliw lub działki, na której planuje stację wybudować. Circle K zapewnia partnerom franczyzowym indywidualną opiekę kierowników regionalnych i dostęp do bazy klientów flotowych, posiadających karty Circle K Routex. Firma wprowadziła także nowe rozwiązanie technologiczne w postaci webshop, które znacznie uproszcza osobom zarządzającym stacją proces zamówień materiałów merchandisingowych i marketingowych.

– Fakt, że coraz więcej przedsiębiorców decyduje się na otwarcie stacji pod marką Circle K, to najlepszy dowód na to, że nasza sieć jest wiarygodnym i atrakcyjnym partnerem w prowadzeniu biznesu. Sprawdzone rozwiązania globalnej marki czy kompleksowe doradztwo, które oferujemy, są cenione przez naszych partnerów. – mówi Mirosław Caputa, dyrektor ds. sprzedaży i działalności operacyjnej w Circle K Polska, odpowiedzialny m.in. za rozwój sieci franczyzowej.

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!