Badanie rynku hamulców – głosuj – wygraj nagrody

, 17 listopada 2004, 0:00

Zapraszamy do wzięcia udziału w badaniu rynku hamulców w Polsce. Badanie skierowane jest do wszystkich osób działających w branży motoryzacyjnej.
Tematyka badań dotyczy wizerunku produktu, słabych i silnych stron, polityki dystrybucji, trwałości i wielu innych ważnych elementów. Zleceniodawcami badań są między innymi firmy: Ate, Bosch, Delphi, Fomar Roulunds, Textar, Tomex-C jak również niektórzy dystrybutorzy części samochodowych.
Ankieta zawiera zaledwie 10 pytań dotyczących klocków i szczęk hamulcowych, jedynie jedno pytanie jest nieco bardziej rozbudowane.
Wyniki badań otrzymają wyłącznie zarejestrowani czytelnicy MotoFocus, którzy wypełnią całą ankietę.
Dostępna jest ona na naszej stronie w dziale „Badanie rynku” lub pod adresem www.motofocus.pl/ankieta .
Pierwsza osoba, która wypełni całkowicie ankietę otrzyma w prezencie telefon bezprzewodowy firmy Panasonic, druga osoba otrzyma kurtkę zimową Ate, a dla trzeciej osoby przewidziana jest bluza polarowa Delphi.
Ponadto wśród uczestników naszej ankiety zostaną wylosowane cenne nagrody (łącznie 48 nagród) takie jak:
Odtwarzacz DVD – Grundig,
Kuchenka mikrofalowa – Samsung,
Telefon bezprzewodowy – Panasonic,
Radiomagnetofon – Philips,
Czajnik elektryczny – Philips,
10 bluz polarowych Bosch i Delphi,
2 kurtki zimowe Delphi,
4 zegarki Delphi,
10 koszulek polo Ate,
20 T-shirt Textar.

Dzięki temu badaniu producenci klocków i szczęk hamulcowych będą mogli łatwiej dostosować się do Państwa oczekiwań i potrzeb. Dlatego tak ważne jest szczegółowe wypełnienie ankiety. Dziś możesz sprawdzić kto już wygrał nagrody na stronie http://www.motofocus.pl/news/news_924.php 

Komentarze

Brak komentarzy