Endless Quality – zoptymalizowany i poszerzony asortyment zestawów paska rozrządu febi

, 27 stycznia 2021, 23:54

Hasło nowej kampanii reklamowej febi, poświęconej zestawom paska rozrządu – Endless Quality – doskonale podkreśla deklarację febi odnośnie ciągłego oferowania najwyższej jakości produktów. Ze względu na kluczową rolę w silniku paski rozrządu muszą spełniać wysokie wymagania. febi wykorzystuje tą kampanię do wzmocnienia swojej pozycji jako dostawcy wysokiej jakości pasków rozrządu oraz podkreślenia i wyróżnienia poszerzonego i zmodyfikowanego asortymentu.

febi oferuje nie tylko wiodący asortyment obejmujący ponad 330 zestawów paska rozrządu. Kampania podkreśla również poprawione pokrycie ponad 220 zestawów paska rozrządu z pompą wody. Zestawy te oferowane są z wszystkimi elementami niezbędnymi do przeprowadzenia kompleksowej i profesjonalnej naprawy.

Ponadto, w celu zapewnienia najwyższej jakości produktów febi pozyskuje cały swój asortyment pasków rozrządu wyłącznie od wybranych dostawców OE. Znaczna część elementów jest wytwarzanych przez wiodącego producenta z Niemiec. febi oferuje zestawy obejmujące paski, których konstrukcja oraz procedury badań odpowiadają wymaganiom jakościowym OE.

Co więcej, zapewnienie jakości to skomplikowany, ale kluczowy proces. W celu potwierdzenia, że febi oferuje najwyższą jakość, wszystkie produkty przechodzą przez restrykcyjny 3-etapowy proces kontroli. Dzięki temu febi gwarantuje, że wszystkie części zamienne, w tym zestawy paska rozrządu, spełniają najwyższe standardy jakości.

Wszelkie informacje na temat zestawów paska rozrządu febi można znaleźć na stronie:
https://www.febi.com/pl/pkw/motorsteuerung/

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.

Anonim, 28 stycznia 2021, 14:46 2 -4

najpierw bosch teraz febi. wszyscy tacy idealni i wspaniali. Nie sprzedaje się? nie dziwię się

Odpowiedz