HELLA jeszcze bliżej warsztatów dzięki nowemu joint venture

, 3 października 2012, 14:02

Grupa HELLA i Otto Nussbaum GmbH łączą swoje doświadczenie w dziedzinie wyposażenia warsztatów w obszarze chłodzenia i klimatyzacji, powołując spółkę joint venture – HELLA Nussbaum Solutions GmbH. W Polsce firma będzie reprezentowana przez HELLA Polska.

Powyższym przedsięwzięciem HELLA kontynuuje obrany kierunek w sektorze warsztatowym, konsekwentnie stawiając na strategię rozbudowy sieci firm współpracujących. Oferta produktowa nowej firmy będzie uwzględniać urządzenia do serwisowania klimatyzacji, narzędzia, części zamienne i eksploatacyjne tak jak i płyny do układów klimatyzacji oraz układów chłodzenia silnika (systemy termiczne). Spółka ATT przeniosła działalność związaną z urządzeniami do serwisowania klimatyzacji do HELLA Nussbaum Solutions i tym samym przekazała swoje doświadczenie związane z rozwojem i produkcją produktów uznanych przez renomowanych producentów pojazdów. Z kolei HELLA wniosła do spółki komplementarną ofertę produktową jak i doświadczenie w sprzedaży oraz globalną sieć dystrybucji.

Oficjalne rozpoczęcie działalności operacyjnej równorzędnej joint venture między Automotive Testing Technologies (100% spółka zależna Nussbaum) i HELLA Gutmann Holding GmbH (spółka zależna HELLA) odbyło się latem 2012 roku, po uprzednio wymaganej akceptacji ze strony unijnych władz antykartelowych. Siedzibą nowej firmy jest Kehl, a Dyrektorem Zarządzającym został pan Mark Degenhardt, który poprzednio zarządzał ofertą produktową dla klientów warsztatowych w koncernie HELLA.

"Warsztaty i rynek wtórny zarówno w Niemczech jak i na świecie zyska na tym joint venture. Już w trudnym okresie wynikającym z przejścia na nowy czynnik chłodniczy, HFO 1234yf, jak również w przyszłości będą odnosić korzyści z połączonej wiedzy specjalistów w dziedzinie systemów termicznych, do których będą mieli łatwy dostęp dzięki rozbudowanej sieci sprzedaży.” – powiedział Sven Krüger, Dyrektor Zarządzający HELLA Gutmann Solutions.

Na rynku polskim za sprzedaż i dystrybucję oraz szeroko rozumiane wsparcie techniczne (w tym szkolenia) produktów z logo HELLA Nussbaum Solutions odpowiada HELLA Polska.

(pk)

Dowiedz się więcej

Nowy slogan firmy HELLA łączy jej strategię i tradycję
Nowy slogan firmy HELLA łączy jej strategię i tradycję

HELLA kontynuuje proces zmiany corporate designu. Po odświeżeniu logo, kolorów korporacyjnych, zdjęć i strony internetowej, nadszedł czas na slogan. Odzwierciedla on pochodzenie przedsiębiorstwa i podkreśla jego strategię. Slogan „Technology with Vision“ zastąpi znaną od ponad 20 lat dewizę "Ideas today for the cars of tomorrow". Celem tej zmiany jest silniejsze zaakcentowanie szerokiego spektrum kompetencji firmy. […]

Co HELLA zaprezentuje na targach Automechanika 2012?
Co HELLA zaprezentuje na targach Automechanika 2012?

HELLA, jak również trzy inne powiązane z nią spółki joint venture – Behr Hella Service, Hella Gutmann Solutions, Hella Nussbaum Solutions – oraz HELLA Industries przedstawią wiele ciekawych produktów i rozwiązań w czasie targów Automechanika,które odbędą się w dniach 11-16 września we Frankfurcie. W tym roku HELLA wystawi produkty z zakresu oświetlenia, elektryki i elektroniki […]

Komentarze

Brak komentarzy