Usterka w tysiącach Chevroletów

, 28 września 2012, 15:47

Ponad 15 000 Chevroletów jeżdżących po polskich drogach będzie musiało odwiedzić serwisy tej marki w związku z wykryciem wady układu hamulcowego. Kampania serwisowa dotyczy modeli Aveo/Kalos (2009-2011), Captiva (2007-2010), Epica/Tosca (2008-2010), Lacetti/Nubira/Optra (2007-2008) oraz Spark/Matiz (2007-2008), wyprodukowane w Korei.

W niektórych z powyższych modeli może pojawić się zwiększony skok pedału hamulca, a sam pedał może stać się bardziej miękki. Efektem może być obniżona sprawność układu hamulcowego. W konsekwencji usterka może prowadzić do nieprawidłowego działania modułu ABS, w pewnych przypadkach zagrażającego bezpieczeństwu kierowcy i pasażerów.

W Polsce akcją objętych jest łącznie 15 360 pojazdów marki Chevrolet Aveo/Kalos (2009-2011), Captiva (2007-2010), Epica/Tosca (2008-2010), Lacetti/Nubira/Optra (2007-2008) oraz Spark/Matriz (2007-2008).

Lista numerów VIN pojazdów objętych kampanią jest dostępna w załączonym pliku. Właściciele tych aut zostaną wezwani przez autoryzowane serwisy, w celu sprawdzenia czy w ich samochodzie występuje opisana wada i ewentualnego dokonania stosownej naprawy.
 

Dowiedz się więcej

Olej bez aprobaty dexos2 przyczyną utraty gwarancji
Olej bez aprobaty dexos2 przyczyną utraty gwarancji

Przy serwisowaniu najnowszych pojazdów koncernu General Motors należy zwracać uwagę na to, by olej silnikowy spełniał aprobatę dexos2. By zachować gwarancję producenta, jednostki napędowe Opli i Chevroletów muszą być więc smarowane olejami, których opakowania są oznaczone ikoną dexos2, na przykład syntetycznym Mobil 1 ESP 0W-40, który przeszedł przez procedury testowe GM. Jak sprawdzić, czy olej […]

Ponad 40 000 wadliwych Opli
Ponad 40 000 wadliwych Opli

Serwisy Opla będą miały dużo pracy. Ponad 40 000 pojazdów tej marki odwiedzi ASO w celu sprawdzenia i ewentualnej naprawy jednej z wymienionych usterek: – wadliwe działanie klaksonu, usterka występująca w 39 950 samochodach Astra H i Zafira B, wyprodukowanych w Belgii, Wielkiej Brytanii, Niemczech oraz Polsce (numery VIN), – pogorszone osiągi i hałasujący silnik, w najgorszym […]

Komentarze

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.

Anonim, 4 października 2012, 8:03 0 0

ostatnie uno produkowane w Polsce ,żaden egzemplarz nie ma sprawnego hamulca :)ale jest ok.bo firma się nie przyznaje.

Odpowiedz