Wirtualny Doradca serwisowy – moduł aplikacji firmy Autodata

, 14 grudnia 2020, 12:26

AutodataTM, dostawca informacji technicznych dla wtórnego rynku motoryzacyjnego, udostępnił Doradcę serwisowego: narzędzie dla pracowników recepcji do sporządzania wycen dla klientów.

Po wybraniu pojazdu według modelu lub numeru rejestracyjnego użytkownicy mogą wyświetlić jednostronicową tabelę zawierającą wszystkie czynności i okresy serwisowe. Znajdą w niej kluczowe części podlegające serwisowaniu opisane prostym językiem. Jest to też okazja do pokazania klientowi w przystępny, wizualny sposób, jakie czynności serwisowe będą wymagane w najbliższym czasie, jak również szansa na zidentyfikowanie i sprzedanie dodatkowych usług.

Doradca serwisowy korzysta z harmonogramu przeglądów Autodata, który obejmuje 99% najczęściej serwisowanych marek i modeli aut na rynku. Po wybraniu konkretnej usługi kliknięciem lub dotknięciem palca, wyceniający może zobaczyć opcje dotyczące konkretnych modeli (dostępne w stosownych przypadkach), którą mogą mieć wpływ na wycenę.

Nowy moduł Autodata: Doradca serwisowy

Moduł osiągnął dobre wyniki w beta testach i został oceniony pozytywnie. Aktualnie jest wprowadzany na skalę światową. W przyszłości całkowicie zastąpi obecny moduł „Zestawienie przeglądów serwisowych”.

Doradca serwisowy wyświetla się jako opcja dla użytkowników pakietów Autodata Service & Maintenance oraz Diagnostic & Repair dla samochodów osobowych i dostawczych. Jest dostępny we wszystkich językach obsługiwanych przez aplikację. Dla klientów korzystających z danych technicznych Autodata wewnątrz własnych rozwiązań informatycznych udostępniono również API Doradcy serwisowego (interfejs programowania aplikacji).

Tak, jak w przypadku wszystkich nowych modułów Autodata, Doradca serwisowy został zoptymalizowany pod kątem zarówno komputerów stacjonarnych, jak i urządzeń z ekranem dotykowym, umożliwiając zaprezentowanie danych klientowi na telefonie lub tablecie.

Michael Landless, dyrektor ds. produktu w Autodata, powiedział:

– Doradca serwisowy daje możliwość podniesienia obsługi klienta w recepcji na wyższy poziom, ponieważ umożliwia personelowi błyskawiczne zwizualizowanie, w jakim punkcie okresu eksploatacyjnego znajduje się samochód w oparciu o zaufane dane Autodata pochodzące od producentów oryginalnego wyposażenia. Pracownicy mogą wybrać opcję serwisową i od razu uzyskać informację o szacowanym czasie pracy, a także pokazać klientowi wszystkie zbliżające się czynności serwisowe, które można przy okazji przeprowadzić. – skomentował Landless.

Według niego jest to oszczędność czasu nie tylko dla recepcji, ale także dla mechaników, którzy mogą skupić się na faktycznej pracy, co przynosi zyski dla firmy.

Aby uzyskać więcej informacji o Doradcy serwisowym albo wypróbować program Autodata, należy wejść na stronę www.autodata-group.com lub skontaktować się telefonicznie pod numerem +44 (0)330 053899.

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!