Pierwsza zimowa opona Dębicy z segmentu HP

, 19 września 2012, 15:26

Do portfolio Firmy Oponiarskiej Dębica S.A. dołączyła opona zimowa przeznaczona do samochodów o wysokich osiągach – Dębica Frigo HP. Konstrukcja bieżnika i mieszanka gumowa zapewniają komfortowe i bezpieczne podróżowanie w zimowych warunkach, przy wysokiej trwałości i odporności na zużycie. Dodatkowo, niskie opory toczenia wpływają na oszczędność paliwa.

– „Dębica Frigo HP została zaprojektowana z myślą o kierowcach, którzy cenią bezpieczne prowadzenie przy wysokich prędkościach oraz oszczędność. Dębica Frigo HP wychodzi naprzeciw oczekiwaniom polskich kierowców, oferując bardzo dobrą przyczepność w zimowych warunkach oraz trwałość, a to wszystko w bardzo atrakcyjnej cenie” – powiedział Konrad Perz, Junior Brand Manager marki Dębica w Grupie Goodyear Polska.

Kierunkowy profil bieżnika i rowki tworzące literę V, skutecznie rozpraszają wodę i błoto pośniegowe, a szerokie rowki obwodowe odprowadzają je spod czoła opony. Nowoczesna konstrukcja to zwiększona opony na aquaplaning i slushplaning, czyli ślizganie się na nawierzchni pokrytej błotem pośniegowym. Płaski kontur bieżnika przekłada się na wysokie przebiegi i równomierną pracę na całej szerokości opony.

Frigo HP dostępna jest w 4 rozmiarach o średnicy 15 i 16 cali, wszystkie z oznaczeniem prędkości H (dopuszczalna prędkość maksymalna 210 km/h).

Opona dostępna jest w rozmiarach:

  • 195/65R15   91H
  • 205/60R16   96H XL
  • 205/55R16   91H
  • 215/55R16   93H
     

Dowiedz się więcej

Dębica S.A. zwiększyła zysk netto
Dębica S.A. zwiększyła zysk netto

W trzecim kwartale 2012 roku Firma Oponiarska Dębica S.A. uzyskała o 18,2 proc. większy zysk netto, niż w analogicznym okresie 2011 roku, w wysokości 38,6 mln złotych. Za trzy kwartały 2012 roku zysk netto wynosi 75,7 mln zł, czyli tyle samo, ile w roku ubiegłym. – „Osiągnięcie rekordowo wysokiego zysku netto w trzecim kwartale 2012 […]

Dębica najcenniejszą polską marką opon według rankingu „Rzeczpospolitej”
Dębica najcenniejszą polską marką opon według rankingu „Rzeczpospolitej”

„Rzeczpospolita” opublikowała IX ranking najcenniejszych polskich marek. Według niego Dębica jest 13-stą najczęściej wybieraną marką w Polsce i zajmuje 14-stą pozycję wśród najmocniejszych marek produktów niespożywczych oraz pierwszą wśród konkurencji. Dębica wysoko w rankingu „Rzeczpospolitej" Ranking jest pierwszym w  Polsce katalogiem dużych przedsiębiorstw, odgrywających czołową rolę w poszczególnych województwach. Finalistów wskazały lokalne samorządy.  W ogólnej klasyfikacji, marka […]

Komentarze

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.

Anonim, 19 września 2012, 15:30 0 0

bez przesady z tą mocą... Mocne auta nie jeżdżą z tymi rozmiarami.

Odpowiedz

Anonim, 20 września 2012, 18:30 0 0

brawo , widać ,że się znamy ......?!

Odpowiedz