Nowy slogan firmy HELLA łączy jej strategię i tradycję

12 września 2012, 10:31

HELLA kontynuuje proces zmiany corporate designu. Po odświeżeniu logo, kolorów korporacyjnych, zdjęć i strony internetowej, nadszedł czas na slogan. Odzwierciedla on pochodzenie przedsiębiorstwa i podkreśla jego strategię.

Slogan „Technology with Vision“ zastąpi znaną od ponad 20 lat dewizę "Ideas today for the cars of tomorrow". Celem tej zmiany jest silniejsze zaakcentowanie szerokiego spektrum kompetencji firmy. Podwójne znaczenie pojęcia „vision“ (tłum. wizja, wzrok) z jednej strony odzwierciedla pochodzenie przedsiębiorstwa z obszaru „oświetlenie i widoczność”, zaś z drugiej – podkreśla znaczenie przewidującej i odpowiedzialnej strategii dla firmy HELLA.

Nowy slogan firmy HELLA będzie systematycznie wprowadzany na całym świecie, a w przyszłości ma być połączony z logo firmy. Obok niemieckojęzycznej, dostępne są odpowiednio wersje angielska i chińska. Działania te są kontynuacją rozpoczętej pod koniec 2010 roku zmiany corporate designu. Dotychczas zmodernizowane zostało już logo, kolory korporacyjne, zdjęcia oraz wygląd strony internetowej.

Rok obrotowy z rekordowymi wynikami finansowymi

HELLA KGaA Hueck & Co. zakończyła rok obrotowy 2011/12 z obrotem na poziomie 4,8 mld euro, przekraczając rekordowy wynik z poprzedniego okresu o 9 proc. EBIT spółki wzrósł do 341 mln
euro.

– „Odpowiednio wcześnie rozpoznaliśmy ważne trendy w przemyśle motoryzacyjnym i zareagowaliśmy na zapotrzebowanie skupiając się na rozwoju produktów z obszaru zarządzania energią, bezpieczeństwa i techniki LED” – powiedział dr Jürgen Behrend, udziałowiec firmy – „To dziś procentuje” – dodał.

W roku obrotowym 2011/12 HELLA skoncentrowała się na dywersyfikacji działań na międzynarodowych rynkach rozwijających się. Ponad 40 proc. swojego obrotu spółka osiąga poza Europą i tym samym może równoważyć w optymalny sposób wahania na rynkach regionalnych.

Szansa na rynkach rozwijających się

Geograficznie HELLA widzi średnioterminowo największe szanse na rynkach rozwijających się, jak Chiny i Ameryka Północna, ale również w Indiach i Brazylii. Na tych przyszłościowych rynkach HELLA jako partner lokalnych producentów będzie w dalszym ciągu wzmacniać swoją silną pozycję dzięki dodatkowej wydajności produkcyjnej i rozwojowej, jak również długoterminowemu poszerzaniu lokalnej bazy dostawców.

HELLA planuje również kontynuować wzrost w znanych już obszarach działalności, jak oświetlenie i elektronika. Dalszy wzrost upatrywany jest też w transferze technologii do nowych, pozamotoryzacyjnych zastosowań.

– „Chcemy jako firma rodzinna dalej sprawnie się rozwijać – jesteśmy dobrze przygotowani pod tym kątem we wszystkich obszarach działalności” – mówi dr Jürgen Behrend – „Przede wszystkim ze względu na nasze innowacyjne portfolio biznesowe i międzynarodową obecność dysponujemy doskonałą bazą, aby wykorzystać pojawiające się globalnie szanse, jak i radzić sobie z możliwymi wahaniami koniunktury.” – dodał.

Opublikowane przez: Redakcja

Dowiedz się więcej

Co HELLA zaprezentuje na targach Automechanika 2012?
Co HELLA zaprezentuje na targach Automechanika 2012?

HELLA, jak również trzy inne powiązane z nią spółki joint venture – Behr Hella Service, Hella Gutmann Solutions, Hella Nussbaum Solutions – oraz HELLA Industries przedstawią wiele ciekawych produktów i rozwiązań w czasie targów Automechanika,które odbędą się w dniach 11-16 września we Frankfurcie. W tym roku HELLA wystawi produkty z zakresu oświetlenia, elektryki i elektroniki […]

HELLA wyróżnionym dostawcą oświetlenia wg Volkswagena
HELLA wyróżnionym dostawcą oświetlenia wg Volkswagena

Koncern HELLA został nagrodzony przez Volkswagena za wyróżniające się kompetencje w obszarze technologii oświetelniowej. Przedstawiciele Volkswagena  – Prof. Dr. Martin Winterkorn, Przewodniczący Zarządu  Volkswagen AG i Dr. Francisco Javier Garcia Sanz, Członek Zarządu Volkswagen AG przekazali nagrodę na ręce Dr. Rolfa Breidenbacha Dyrektora Zarządzającego w koncernie HELLA, podczas uroczystej gali, która odbyła się 18 lipca […]

HELLA jeszcze bliżej warsztatów dzięki nowemu joint venture
HELLA jeszcze bliżej warsztatów dzięki nowemu joint venture

Grupa HELLA i Otto Nussbaum GmbH łączą swoje doświadczenie w dziedzinie wyposażenia warsztatów w obszarze chłodzenia i klimatyzacji, powołując spółkę joint venture – HELLA Nussbaum Solutions GmbH. W Polsce firma będzie reprezentowana przez HELLA Polska. Powyższym przedsięwzięciem HELLA kontynuuje obrany kierunek w sektorze warsztatowym, konsekwentnie stawiając na strategię rozbudowy sieci firm współpracujących. Oferta produktowa nowej […]

HELLA Polska z nową stroną www i na YouTube
HELLA Polska z nową stroną www i na YouTube

HELLA Polska odświeżyła swoją stronę internetową i uruchomiła własny kanał na YouTube. Nowa witryna została przygotowana zgodnie z nowym Corporate Designem, wprowadzanym od końca 2010. Nowa odsłona witryny internetowej Układ nowej strony www.hella.pl eksponuje nowe obszary działalności firmy, jak HELLA Industries, czyli innowacyjne rozwiązania do zastosowań spoza branży motoryzacyjnej. Menu zostało podzielone na 4 podstawowe […]

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.

Anonim, 12 września 2012, 12:47 0 0

wszyscy mają rekordowe wyniki sprzedaży a gospodarka leci na łeb na szyję = bajki dla grzecznych dzieci

Odpowiedz

Anonim, 13 września 2012, 10:12 0 0

ciekawe jakie będą wyniki po ciężkim drugim kwartale 2012

Odpowiedz

Anonim, 13 września 2012, 20:57 0 0

Coraz głośniej o Wielkiej Helli. Ostro działają ostatnio.

Odpowiedz