Event szkoleniowy Textar Brake Clinic na torze DRIVELAND za nami

, 28 października 2020, 9:21

16 października odbył się event szkoleniowy Textar Brake Clinic na torze Driveland Tomasza Kuchara. O udział w tym wydarzeniu rywalizowali mechanicy z całej Polski, w ramach akcji sprzedażowej dla klientów marki Textar.

Celem eventu, który odbył się na torze Driveland, należącym do kierowcy rajdowego Tomasza Kuchara, była promocja konceptu szkoleniowego Textar Brake Clinic. Uczestnicy mieli możliwość wzięcia udziału w praktycznych warsztatach, w ramach których poszerzyli swoją wiedzę na temat oceny i eliminacji usterek układu hamulcowego i błędów montażowych. Zainteresowaniem cieszył się również moduł VR (wirtualnej rzeczywistości). Tu każdy uczestnik miał okazję osobiście stworzyć własną formulację mieszanki ciernej, a następnie zweryfikować skuteczność jej działania. Dodatkowo uczestnicy brali udział w szkoleniowym module bezpiecznej jazdy, w którym mogli osobiście przekonać się, jak istotny wpływ na bezpieczeństwo jazdy (szczególnie w trudnych warunkach) ma właściwie serwisowany układ hamulcowy.

Kolejną atrakcją były zajęcia na torze, podnoszące umiejętności za kierownicą, prowadzone przez instruktorów ABJTK. Podczas zajęć instruktorzy zwracali szczególną uwagę na proces hamowania. Wszyscy uczestnicy szkolenia otrzymali indywidualne zaproszenia na szkolenie Textar Brake Clinic, certyfikaty i podwójne vouchery do parku wodnego Suntago. Dodatkowo, zwycięska grupa mechaników wygrała lot helikopterem, który pilotował sam Tomasz Kuchar.

– Textar Brake Clinic to najnowszy projekt szkoleniowy marki Textar, promujący szkolenia spersonalizowane, realizowane bezpośrednio w warsztacie samochodowym. Taka formuła sprawia, że wszyscy pracownicy warsztatu mogą w sposób praktyczny przyswajać wiedzę w środowisku, w którym pracują na co dzień. Nasze doświadczenie pokazuje, że inna koncepcja szkoleniowa, gromadząca te osoby w jednym miejscu i bazująca na prezentacjach skutkuje tym, że wszyscy słuchają i teoretycznie tę wiedzę przyswajają, a potem wracają do warsztatu i w dalszym ciągu popełniają te same błędy. Postanowiliśmy to zmienić i dostosować formułę szkolenia do indywidualnych oczekiwań warsztatu – wyjaśnia Joanna Krężelok, Dyrektor Oddziału TMD Friction Services w Polsce.

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!