Zmiany w tłumikach Asmet do Opli

, 24 sierpnia 2012, 11:32

Z uwagi na unifikację kształtu puszek tłumików przednich oraz problemy z montażem tłumików tylnych w samochodach z zamontowanym hakiem holowniczym, firma Asmet zmieniła kształty tłumików w linii produktowej do aut marki OPEL Astra G / Zafira A.

Poniżej zdjęcia produktów przed i po zmianach:

Asmet 05.118 (zmiana)

Nr ASMET: 05.118

Typ wyrobu: tłumik przedni
Zastosowanie: OPEL Astra G
Wersja silnika: 2.0Di/2.0DTi


Asmet 05.158 (zmiana)Nr ASMET: 05.158

Typ wyrobu: tłumik przedni
Zastosowanie: OPEL Astra G
Wersja silnika: 1.6i/1.8i/2.0i


Asmet 05.159 (zmiana)Nr ASMET: 05.159

Typ wyrobu: tłumik przedni
Zastosowanie: OPEL Zafira A
Wersja silnika: 1.6i/1.8i


Asmet 05.174 (zmiana)Nr ASMET: 05.174

Typ wyrobu: tłumik przedni
Zastosowanie: OPEL Zafira A
Wersja silnika: 2.0Di/2.0DTi


Asmet 05.160 (zmiana)Nr ASMET: 05.160

Typ wyrobu: tłumik tylny
Zastosowanie: OPEL Astra G hatchback
Wersja silnika: 1.4i/6i/1.8i/2.0i/1.7D/2.0Di/2.0DTi
Uwaga! Nowy tłumik 05.160 zastąpi w ofercie tłumik 05.122


Asmet 05.161 (zmiana)Nr ASMET: 05.161

Typ wyrobu: tłumik tylny
Zastosowanie: OPEL Astra G sedan
Wersja silnika: 1.4i/6i/1.8i/2.0i/1.7D/2.0Di/2.0DTi

Asmet 05.162 (zmiana)Nr ASMET: 05.162

Typ wyrobu: tłumik tylny
Zastosowanie: OPEL Astra G combi
Wersja silnika: 1.4i/6i/1.8i/2.0i/1.7D/2.0Di/2.0DTi

Asmet 05.173 (zmiana)Nr ASMET: 05.173

Typ wyrobu: tłumik tylny
Zastosowanie: OPEL Zafira A
Wersja silnika: 1.6i/1.8i/2.0Di/2.0DTi

 

Dowiedz się więcej

Nowe referencje Asmet
Nowe referencje Asmet

Firma Asmet wprowadza 6 nowych referencji do swojej oferty. Są to tłumiki przeznaczone dla Mercedes-Benz oraz Nissan.      Oferowane referencje przez Asmet :   1. 01.054 tłumik tylny       ->  MERCEDES W210  E270 CDI  99-02      2. 01.071 tłumik tylny       ->  MERCEDES R170  SLK 200 96-00 /230 Kompressor […]

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.

Anonim, 24 sierpnia 2012, 14:36 0 0

No cóż, jak idzie się na łatwiznę zmieniając z oryginalnego tłoczonego kształtu puszki tłumika, na prostszy i tańszy w produkcji zawijany, to później są problemy, że nie pasuje.
Żeby chociaż ta tańsza produkcja miała logiczne przełożenie w cenie dla klienta to rozumiem, ale tutaj jest taniej ale dla producenta, gdyż te tłumiki nie są wcale tańsze ani lepsze od tłoczonych tłumików z Ostrowa.
"lewar"

Odpowiedz