Regenerowane zaciski hamulcowe Budweg Caliper na polskim rynku

, 21 października 2020, 23:25

Na polskim rynku części zamiennych pojawiły są regenerowane zaciski hamulcowe Budweg Caliper. Asortyment marki obejmuje ponad 4200 zacisków (w tym do hamulców ręcznych i postojowych EPB) oraz ponad 2400 zestawów naprawczych. Skąd wywodzi się marka oraz czym charakteryzuje się jej asortyment? Więcej informacji poniżej.

Wczesne początki firmy Budweg

Podróż Budwega rozpoczęła się w 1978 roku w Danii, kiedy pracowity mężczyzna z misją założył Budweg Caliper A / S. Założyciel Henning Larsen, człowiek pełen determinacji, w ciągu kilku lat szybko zmienił małą firmę w znaczącego gracza w swojej branży. Bazując na doświadczeniu ojca  w branży części samochodowych, Henning Larsen zaczął koncentrować wszystkie swoje działania na koncepcji regeneracji zacisków hamulcowych.

Regeneracja zacisków była z pewnością innowacyjnym pomysłem, ale wymagała wiele wysiłku, aby opracować skuteczny proces regeneracji, a także skuteczną strategię sprzedaży i marketingu. W ciągu pierwszych kilku lat popyt stale rósł, a proces regeneracji został usprawniony. Zdolności produkcyjne wzrosły, a Budweg jest obecnie jedną z wiodących firm w branży regeneracji motoryzacyjnej, a zaciski i części zamienne są eksportowane do całej Europy.

Skąd nazwa Budweg?

Można się zastanawiać, dlaczego nazwa firmy to Budweg, skoro założycielem był Henning Larsen. Odpowiedź jest prosta – miłość. Jako młody człowiek, Henning Larsen wyjechał do Flensburga w Niemczech, aby pracować w branży części samochodowych. Zdobył doświadczenie nie tylko dzięki ciężkiej pracy. Poznał także pannę Ursulę Budweg. Pobrali się i wrócili do Danii, gdzie stała u jego boku, gdy założył Budweg Caliper A / S.

Budweg Caliper – aktualna oferta i spojrzenie w przyszłość

Dostępny w Polsce asortyment Budweg Caliper obejmuje ponad 4200 zacisków (w tym do hamulców ręcznych i postojowych EPB) oraz ponad 2400 zestawów naprawczych. Produkty duńskiej firmy są dostępne w placówkach firmy Hart. Według zapowiedzi przedstawicieli Budwega, oferta będzie stale poszerzana. Obszarem, w którym marka chce się intensywnie rozwijać są elektroniczne hamulce postojowe.

Mimo że zaciski z elektronicznymi funkcjami hamulca postojowego to młoda kategoria produktów w branży części zamiennych, teraz osiągnęła fazę dojrzałą. Przyszłość należy także do pojazdów elektrycznych, których liczba wzrośnie zarówno w ramach rynku części oryginalnych, jak i części zamiennych.

– Nie ma wątpliwości, że rynek samochodów elektrycznych gwałtownie się rozszerzy, a ponieważ chcemy być liderem na rynku zacisków, musimy być na czele tego rozwoju – mówi Bertel Ravn, dyrektor techniczny w Budweg Caliper A/S i kontynuuje: – Zacisk hamulca jest to zasadniczo produkt krytyczny dla bezpieczeństwa i dlatego nie idziemy na kompromis w zakresie jakości. Kiedy angażujemy się w rynek EPB, zobowiązujemy się również do dostarczania zacisków EPB zgodnie z najwyższymi standardami.

Uhonorowanie długiej historii firmy Budweg Calipers w byciu najlepszym dostawcą zacisków na rynku wtórnym, motywuje do tego, aby być o krok do przodu przed konkurencją. Ostatnim krokiem jest zainwestowanie w nowe środowisko testowe dla zacisków EPB, a nawet zatrudnienie dedykowanego elektro-inżyniera zajmującego się tylko zaciskami EPB.

– Dzięki naszemu produktowi mechanik nigdy nie jest sam. Zawsze może zadzwonić do naszego specjalisty w celu uzyskania pomocy technicznej. W rzeczywistości jesteśmy jedynym dostawcą zacisków na rynku wtórnym, który oferuje tego rodzaju usługi – dodaje Ravn.

Zaciski Budweg Calipers objęte są 5-letnią gwarancją na wady produkcyjne i materiałowe. Ich sprzedaż odbywa się bez kaucji. Aż do końca października, kupując zacisk Budweg Caliper w Hart, można otrzymać gratis półlitrowe opakowanie z płynem hamulcowym marki Hart. Więcej informacji na: www.hartphp.com.pl/nowosci

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.

ciekawski, 22 października 2020, 23:36 3 0

chwila chwila cos tu nie gra. Zaciski są niby regenerowane ale sprzedaz odbywa się bez kaucji a zatem jeśli dobrze rozumiem bez zwrotu starego.Czy czasem nie jest to kolejny nowy chinski zacisk bo jakos nie chce mi sie wierzyć że Dunczycy tak bardzo doceniaja polski rynek ze zgodzili sie dokladac do interesu i od wszystkich wymagac rdzeni do regeneracji a od klientow harta nie ....

Odpowiedz

Anonim, 23 października 2020, 17:11 1 0

Słuszne pytanie, ale odpowiedź prosta. Koszt samego kontenera do Chin jest większa niż wartość złomu do niego wpakowana.

Odpowiedz

Tomek, 25 października 2020, 1:29 1 0

a wiec nie sa to regenerowane zaciski tylko kolejny chinczyk jak NTY czy SKV, tyle ze cena 2 razy drozsza bo niby regenerowane.

Odpowiedz