Sunrich Polska świętuje – to już 5 lat

14 października 2020, 23:47

Promocja i dystrybucja nowej marki w tak ugruntowanej branży, jak branża motoryzacyjna to zadanie karkołomne. A jednak, zaangażowanie powstałe z pasji oraz wyśmienita jakość same się obronią. Popularne w środowisku “klocki z pełną kompletacją”, czyli produkty Sunrich – są z nami już od pięciu lat.

Początkowo w ofercie dystrybutora znajdowały się tylko klocki hamulcowe, do tego w dość wąskiej ofercie. Sukces Sunrich na rynku angielskim i włoskim motywował jednak właścicieli polskiej filii do wysiłku, który – jak widać – opłacił się. Do rodziny Sunrich dołączyły powlekane tarcze hamulcowe oraz zaciski.

– Od początku stawialiśmy na jakość, nie kryjąc się za żadną niemiecką fasadą w nazewnictwie – mówi Tomasz Barszcz, właściciel Sunrich Polska.  – Jesteśmy dystrybutorem uznanego, chińskiego brandu znanego tak w kraju macierzystym, jak i w Europie (Anglia, Włochy, Czechy, Słowacja – przyp. red.). Na początku miewaliśmy drobne kłopoty, gdyż po szalonym początku lat dwutysięcznych, gdzie każdy importował to, co najtańsze, klienci w Polsce kojarzyli Chiny z tandetą. Rozwój branż: motoryzacyjnej, telefonii komórkowej, elektroniki udowodnił jednak, że w Chinach można kupować naprawdę wysokiej jakości produkty, a kluczem jest kontrola jakości.

Wszystkie produkty Sunrich posiadają odpowiednią homologację (ECE-R90) przeprowadzaną w niemieckim instytucie, co skutkuje otrzymaniem znaku E1. Klienci cenią je za doskonałe wyposażenie (bogate zestawy montażowe, smar i rękawice robocze w każdym zestawie) oraz, jeśli chodzi o klocki: miękkość mieszanki ciernej, która nie niszczy tarczy oraz, przede wszystkim, nie piszczy w trakcie hamowania. Tarcze z kolei to solidny kawał stali galwanizowanej w technologii GEOMET360, dzięki czemu tarcza nie rdzewieje i utrzymuje estetyczny wygląd po przepracowaniu.

– Sukces Sunricha rozpalił apetyty – śmieje się Tomasz Barszcz. – Od roku dystrybuujemy także własną markę zawieszenia – Sekureco. Cel był prosty – wypełniamy lukę w rynku na produkty w cenie adekwatnej do klasy i wieku samochodu. Zawieszenie do samochodu, którego używa się do przewiezienia mebli, a jego wartość rynkowa to trzy tysiące złotych, nie może kosztować 1/3 jego wartości. Ma spełniać dwa warunki: musi być nowe i musi być bezpieczne. Te dwa warunki, przy znakomitej cenie, spełnia Sekureco – nasze “najmłodsze dziecko”.

Autor: Mateusz Krzyszto

Opublikowane przez: MotoFocus.pl
Artykuł sponsorowany Sunrich

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.

Łuki, 15 października 2020, 13:29 0 0

A ja polecam olej Hyundai XTeer. Silnik go nie spala. Więcej zalet nawet nie ma co wymieniać. W dobrej cenie dobry olej.

Odpowiedz

serwisik, 16 października 2020, 10:48 3 -1

Człowiek uczy się całe życie, do tej pory byłem przekonany. że tarcze produkuje się z żeliwa, pomijając ceramikę. A tu Sunrich widać opracował nowatorską metodę i produkuje tarcze ze stali. A pro po gdzie można kupić te super produkty, bo jakoś nie mogę znaleźć ich w jakimś sklepie czy hurtowni, przynajmniej w W-wie i okolicach.

Odpowiedz

Mateusz Krzysztoń - dystrybutor Sunrich, 16 października 2020, 14:15 3 -3

Szanowny Panie,
To nie jest nowatorska metoda:) Tarcze dzielą się na: żeliwne, stalowe i ceramiczno - węglowe. Przynajmniej wg mojej wiedzy, mogę się mylić.
Jeśli poważnie jest Pan zainteresowany ofertą proszę o kontakt (zapraszam na stronę internetową).
Chętnie odpowiem na wszystkie pytania, a jeśli prowadzi Pan serwis - wskażę naszego lokalnego dystrybutora w okolicach Warszawy.
Z pozdrowieniem!:)

Odpowiedz

BCService, 16 października 2020, 15:27 2 -1

W jakim samochodzie stosuje się tarcze stalowe?

Odpowiedz

Spec, 16 października 2020, 17:25 0 0

Najlepiej we własnym.

Odpowiedz

walker, 17 października 2020, 7:37 0 0

To proszę podać ile procent węgla jest w waszych tarczach to będziemy wiedzieli z jakiego stopu żelaza są zrobione.

Odpowiedz

serwisik, 17 października 2020, 11:36 2 -2

Szanowny Panie Mateuszu Krzysztoń
Jeżeli taka jest Pana wiedza na temat produktów, które sprzedajecie to pogratulować i aż strach je tykać. Odsyłam do podstawowej wiedzy z materiałoznawstwa wykładanej w każdym technikum mechanicznym, tam się można dowiedzieć czym się różni stal od żeliwa jakie ma zastosowanie i dlaczego. Najgorsze jest to, że swoją niewiedze przekazujecie dalej co czyni jeszcze większe szkody, co często obserwujemy w codziennych kontaktach z PH, których wiedza kończy się na formułce ''nasze jest najlepsze i najtańsze'' i ''wszystko produkowane jest w chinach''. Niestety szkoda byłoby mi czasu na zakładanie tarcz hamulcowych, gdy ich sprzedawca twierdzi, że są wykonane ze stali, bo równie dobrze mogły by być wykonane z płyty paździerzowej. Żeby uzmysłowić Panu absurdalność tej wiedzy to tak jakby Pan powiedział, że ziemia jest płaska.

Odpowiedz

Mateusz Krzysztoń - dystrybutor Sunrich, 17 października 2020, 14:29 3 -1

Szanowny Panie Serwisik,

Niefortunne określenie z artykułu "solidny kawał stali" było oczywistym skrótem myślowym i kolokwializmem, który powinien zrozumieć każdy; trafiłem jednak w Panu na materiałoznawcę z zamiłowania i muszę przyznać Panu rację, popełniłem błąd retoryczny w artykule. Powinno być "solidny kawał odlewu żeliwnego", jednak przyzna Pan, że to średnio brzmi. Przecież nawet w terminologii i nazewnictwie angielskim tarcze funkcjonują często jako "steel brake discs".

Ale...
Pański pierwszy post poddawał w wątpliwość istnienie "w ogóle" tarcz stalowych i tego dotyczy Pański atak na moją osobę. Nie mogę tu linkować, ale mam przed sobą ofertę znanego dystrybutora tarcz, gdzie stwierdzono jasno, że cyt. "produkowane są z jednego, stalowego odlewu". Jest to firma o ugruntowanej pozycji na rynku europejskim, doskonale Panu znana (priv, jeśli zechce Pan zweryfikować).

Pan twierdził, że cyt. "Sunrich widać opracował nowatorską metodę i produkuje tarcze ze stali" - odpowiedziałem, że to nie nowatorska metoda - jedynie tyle. Ta dyskusja wydaje mi się akadmicka, więc proponuję zakończyć utarczkę. Przyznaję się do błędu retorycznego.

Dystrybucja? Nie ma nas w hurtowniach sieciowych, nie chcemy tam być. Skupiamy się na lokalnych wyłącznościach udzielanym klientom, to jest nasz model biznesowy. Pozwala generować większe marże także Państwu - jako właścicielom sklepów i warsztatów.

Odpowiedz

BCService, 19 października 2020, 8:38 3 -2

Panie Krzysztoń,
w komentarzu napisał Pan wyraźnie o tarczach stalowych. Zadałem pytanie w jakim aucie są montowane. Może mi Pan odpowiedzieć?

Odpowiedz

Mateusz Krzysztoń - dystrybutor Sunrich, 19 października 2020, 8:49 2 -1

Panie BCService,
Nie rozumiem pytania:) Mogę podać na priv czołowego dystrybutora tarcz stalowych - myślę, że mają ofercie takowe w bardzo wysokim pokryciu, czyli do wielu aut:) I przepraszam za pominięcie pytania, zaangażowałem się w dyskusję z Panem Serwisikiem. Pozdrawiam:)

Odpowiedz

BCService, 19 października 2020, 9:02 4 -5

Brniesz Pan. Zamiast przyznać się do niewiedzy i wyraźnie napisać że w artykule napisał czy też przetłumaczył Pan głupoty, które ślepo potwierdzał w komentarzach to robi Pan jakieś dziwne uniki. Serwisik dobrze napisał - braki podstawowej wiedzy z zakresu mechaniki powodują, że handlowcy czy sprzedawcy wyglądają niepoważnie. Po raz kolejny dziwię się że motofokus puszcza takie materiały.

Odpowiedz

Mateusz Krzysztoń - dystrybutor Sunrich, 19 października 2020, 9:10 4 -1

"wyraźnie napisać, że w artykule napisał (...)Pan głupoty" - dokładnie to zrobiłem w komentarzu. Gdyby zechciał Pan przeczytać komentarze, znajdzie Pan to. Powinienem napisać w artykule "solidny kawał żeliwa" bądź, uniwersalnie, "solidny kawał odlewu".

Dyskusja dotyczy faktu istnienia tarcz stalowych - Pan twierdzi, że takie nie istnieją. Jest Pan pewien, że to ja mam braki "podstawowej wiedzy"? A może jest inaczej - nie bazuję tylko na wiedzy sprzed czterdziestu lat? Świat się rozwija, ziemia nie jest płaska, technologie ewoluują, a tarcze stalowe istnieją.

Odpowiedz

BCService, 19 października 2020, 9:22 1 -2

to co panu napisałem w moim komentarzu: proszę wskazać samochód, w którym stosuje się tarcze stalowe. Proste.

Odpowiedz

Client, 19 października 2020, 9:40 3 -2

Redakcja na chyba wiarę w człowieka, czytam i nie wierzę jak się można o taką głupotę przyp****c. Zresztą chłop wyjaśnił, że sie walnął w artykule, a teraz Pan się kompromitujesz, bo tarcze stalowe na choćby ME**E.

Odpowiedz

Anonim, 22 listopada 2020, 18:22 0 0

Co to jest ME**E bo nie kumam

Odpowiedz

Aleksander Basso, 17 października 2020, 14:55 3 0

... Pan Serwisik i Pan Mateusz niepotrzebnie wchodza w dyskusje. Wszyscy dobrze wiemy, ze w internetach malkontenctwa nie brakuje, cokolwiek sie napisze i tak znajdzie sie ktos do kwestionowania. Napisane w artykule kawal stali przemawia do mnie językowo, sam wiem, ze tarcze to jednak odlew żeliwny.
Z produktem Sunrich zetknalem sie i mam naprawde pozytywne opinie, panowie z Sunrich musza popracowac nad rozszerzeniem oferty tarcz ale w ogolnym rozrachunku to naprawde kawal dobrego materialu na dalszy rozwój, jednak ich klocki w kompletacji zachwycaja.

Odpowiedz

Mateusz Krzysztoń - dystrybutor Sunrich, 19 października 2020, 10:49 4 0

Szanowni czytający i komentujący,

W powyższym artykule, który mimo wyjaśnień, nadal wywołuje kontrowersje, użyłem błędnego określenia "solidny kawał stali" - szczerze mówiąc, nie spodziewałem się, że wywoła to taką burzę. Określenie jest BŁĘDNE z punktu widzenia semantycznego, bo nie są to tarcze stricte stalowe, a żeliwne. Proszę potraktować to jako określenie potoczne, ja ze swojej strony na przyszłość będę używał terminologii ściśle fachowej.

Dla zainteresowanych załączam skład pierwiastkowy żeliwa, z jakiego wykonane są tarcze hamulcowe Sunrich®:

C: 3.3-3.7%
Si: 1.8-2.3%
Mn: 0.6-0.9%
S: ≤0.12%
P: ≤0.12%
Ni: max 0.2%
Cr: max 0.2%
Mo: max 0.2%

Mam nadzieję, że to wyjaśnia i kończy temat:)

Odpowiedz

Anonim, 17 października 2020, 13:15 0 0

Gdzie można kupić te klocki w Warszawie,bo na stronie nie ma podanego żadnego dystrybutora

Odpowiedz

Mateusz Krzysztoń - dystrybutor Sunrich, 17 października 2020, 14:33 0 0

Dzień dobry,
Nie mogę tutaj linkować. Proszę o kontakt ze mną, numer telefonu znajdzie Pan na naszej stronie internetowej. Może być sms - jak Panu wygodniej. Podam Panu, w jakim punkcie jesteśmy w Pańskiej okolicy - jak tłumaczyłem w komentarzu wyżej - nie jesteśmy w dystrybucjii sieciowej:)
Pozdrawiam

Odpowiedz

Anonim, 19 października 2020, 12:00 2 -4

Jak to stwierdził Serwisik człowiek uczy się całe życie i Pan Krzysztoń też czegoś się na tej lekcji nauczył, że jego tarcze produkowane są z żeliwa ( pierwsza wartość o tym mówi ) Szkoda że to tak długo trwało. Zamiast usilnie poszukiwać w wujku google potwierdzenia swojej niewiedzy mógł od razu zgłębić temat. A swoją drogą proszę podać link do tego dystrybutora co ma pełną gamę tarcz stalowych, przecież można. Jeżeli tak pisze na swojej stronie to są to takie same głupoty jakie Pan na początku próbował bronić, tym bardziej trzeba taką niewiedzę prostować.

Odpowiedz

Mateusz Krzysztoń - dystrybutor Sunrich, 19 października 2020, 12:21 3 -1

Panie Anonim,
TEZA: STALOWE TARCZE HAMULCOWE ISTNIEJĄ.
Tego broniłem.
Do mojego błędu semantycznego z artykułu się przyznałem, bo nasze są żeliwne.
A Pan, stosując Schopenhauerowskie triki retoryczne, teraz próbuje mi wmówić, że napisałem o dystrybutorze z "pełną gamą tarcz stalowych". Litości...Nie kontynuujmy, proszę:)

A z lekcji nauczyłem się bardzo wiele i za to interlokutorom dziękuję. Przede wszystkim tego, żeby zważać uwagę na każdy, najdrobniejszy szczegół. Mimo wszystko wierzę, że większość czytających określenie "solidny kawał stali" potraktowała przede wszystkim jako skrót myślowy, potoczne określenie, coś w stylu "kawał metalu". To wszystko:)

Odpowiedz

Client, 19 października 2020, 12:44 1 -1

Panie Krzyszton niepotrzebnie się Pan tłumaczysz. Zwłaszcza anonimom. Każdy może komentować a konkurencja nie śpi. Tarcze stalowe nie istnieją, bo ja takich nie widziałem. Wirus nie istnieje bo moi znajomi nie chorują. Kangury nie istnieją, bo żaden nie skacze za oknem. Australijczycy kłamią i też nie istnieją bo nie widziałem nigdy żadnego.

Odpowiedz

stop_anonimom, 19 października 2020, 17:46 0 0

Anonim to taki klaun troche, on ma na wszystko swoje teorie, wesolo z nim, a to sie uczepi skrótu myślowego a to że miał jedną reklamację na SKV, facet pocieszny jest lubi pisać bzdury.

Odpowiedz

Mateusz Krzysztoń - dystrybutor Sunrich, 19 października 2020, 19:33 2 0

Dajmy już spokój, Panowie, nie ma sensu się kłócić:)
Jeśli ktoś jest zainteresowany ŻELIWNYMI:) tarczami Sunrich, to zapraszam na stronę internetową.
Zdrowia wszystkim!

Odpowiedz

Anonim, 20 października 2020, 19:32 0 0

Z wielkim zainteresowaniem śledziłem tutaj ciekawą dyskusję na temat tarcz hamulcowych i tego z czego są produkowane, dlatego jako warsztat bardzo mnie to zaciekawiło. Montujemy głównie TRW, BOSCH'a REMSE, z tanich MAXGERA i jak się zorientowałem to wszystkie one są żeliwne. Czy koledzy mogli by podać którzy producenci oferują tarcze stalowe bo z chęcią byśmy je wypróbowali, bo podejrzewam, że muszą mieć inne parametry, i dobrze by było klientowi zaproponować alternatywę.

Odpowiedz

serwisik, 23 października 2020, 9:46 0 0

Raczej nie licz na odpowiedź, z tarczami ze stali jest jak z Yeti, słyszano ale nikt nie widział. Dla wielu znawców tematu jak coś się świeci jak metal to musi być stalowe.

Odpowiedz