Kolejna generacja układu EBC od TRW Automotive

, 19 czerwca 2012, 12:12

TRW wprowadza najnowszą generację elektronicznych systemów kontroli stabilności, EBC 460. Nowy układ to wyższa wydajność i większa kompatybilność z różnymi układami napędowymi. Można stosować go w pojazdach hybrydowych jak i w pełni elektrycznych. Systemy dostępne są w wariantach podstawowym, wysokim oraz premium. Każda wersja może obsługiwać funkcje układu ABS, kontroli trakcji i różnych wariantów ESC.

– ,,Technologia elektronicznych systemów kontroli stabilności pojazdu stanowi doskonały przykład inteligentnego systemu bezpieczeństwa. Od momentu wprowadzenia przez TRW na rynek swojej pierwszej wersji ESC dziesięć lat temu, firma nieustannie rozwija system, wprowadzając kolejne udogodnienia i funkcje przy jednoczesnej redukcji jego rozmiarów, wagi i ceny sprzedaży" – powiedział Peter Lake, wiceprezes działu sprzedaży i rozwoju biznesu.

EBC 460, w porównaniu z poprzednią generacją, posiada wiele ulepszeń, jak np. żywotna pompa oraz dwa dodatkowe zintegrowane czujniki ciśnienia dla zwiększenia wydajności wytwarzania i utrzymania ciśnienia hamowania. Zadbano o redukcję drgań, płynniejszą pracę silnika oraz zwiększenie jego czasu użytkowania poprzez kontrolę prędkości obrotowej. Najnowszy układ wyróżnia się też integracją czujników obrotów i przyspieszenia w jednostce kontrolnej EHCU. EHCU może być również wykorzystana jako kontroler elektrycznego hamulca postojowego TRW.

– "EBC 460 należy do najbardziej zaawansowanych spośród elektronicznych systemów kontroli stabilności pojazdu jakie kiedykolwiek produkowaliśmy. Łączy w sobie wszystkie zalety poprzednich generacji i funkcje takie jak zapobieganie staczaniu się pojazdu czy kontrola stabilności samochodu i przyczepy, pomocna w czasie holowania. Wychodząc naprzeciw przyszłym zapotrzebowaniom, możliwa jest również rozbudowa systemu o funkcje bezpieczeństwa wspomagające zarówno tempomat jak i zaawansowane systemy automatycznego hamowania awaryjnego czy łagodzące skutki kolizji" – powiedział Josef Pickenhahn, wiceprezes ds. inżynierii systemów hamulcowych.
 

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!