Układy chłodzenia – szkolenie HEPU Germany dla Czytelników MotoFocus.pl

, 10 czerwca 2020, 10:00

W czwartek, 18 czerwca, odbyło się kolejne szkolenie online, przygotowywane specjalnie dla Czytelników naszego portalu. Poprowadził je ekspert marki HEPU Germany – Witold Rogowski. Zapis wideo ze szkolenia można obejrzeć poniżej.

Szkolenie w formie webinaru online dotyczyło samochodowych układów chłodzenia – ich rozwoju, obsługi oraz potencjalnych problemów. Zostało zrealizowane według poniższego harmonogramu:

1. Ogólne omówienie ewolucji układu chłodzenia – od chłodzenia powietrzem po pompy elektryczne.
2. Omówienie zmian, jakie zaszły w układach chłodzenia w związku z wprowadzaniem norm emisji spalin.
3. Bieżąca obsługa – z czego wynikają reklamacje pomp cieczy, jak ich uniknąć, na co zwracać uwagę.
4. Uszczelniacz pompy – jego rola, przyczyny uszkodzenia.
5. Czy zmieniać pompę przy wymianie napędu rozrządu, czy płukać układ przed wlaniem nowego płynu, jaki płyn stosować? Omówienie najczęstszych pytań ze szkoleń.

Zapis wideo szkolenia jest dostępny poniżej. Można obejrzeć je także na naszym profilu Facebook

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.

Baliński Moto Tech, 18 czerwca 2020, 18:36 3 0

Rozwalił system. Jeśli jego szkolenia wyglądają tak samo to ma mistrza

Odpowiedz

Bieniek, 18 czerwca 2020, 19:14 3 0

Dobre to racja

Odpowiedz

fructon, 20 czerwca 2020, 12:27 4 0

Osobiscie uważam że wiedza nikomu nie zaszkodzi więc zdecydowanie polecam takie wykłady.

Odpowiedz

Bieniek, 20 czerwca 2020, 18:11 5 0

Zaporożec przypomniał mi początki warsztatu, kto jeszcze pamięta Zaporożca??? Skąd on zna takie auto haha. Opowiadał wesoło o Porsche, o błędach przy pracy. Niby wszystko na mega luzie ale powiedzcie gdzie nie było racji. Często robimy błędy bo dajemy się wciągnąć w jakąś grę klienta. Pi co? Może faktycznie jak zakładam drogie części to nie warto na niczym oszczędzać? Bo ha potem tracę ba tym. A jak klient chce tanio albo z allegro mam kupić to niech idzie do kanalarza.
Super to było może się kikju z nas opamięta

Odpowiedz