#przegońwirusa – Kampania Inter Parts

, 21 maja 2020, 6:11

Inter Parts przygotował kampanię #przegońwirusa dla swoich partnerów handlowych, która jednocześnie jest odpowiedzią na wytyczne rządowe, dotyczące prowadzenia działalności handlowej w czasie pandemii koronawirusa.

Trwa odmrażanie polskiej gospodarki po wielkim przestoju spowodowanym wirusem COVID-19. To wielkie wyzwanie dla wielu przedsiębiorców, którzy muszą zadbać o bezpieczeństwo swoje, pracowników oraz klientów. Branża motoryzacyjna jest bardzo istotna w procesie odbudowy gospodarki, dlatego ważne jest, aby mogła sprawnie funkcjonować w nowych warunkach.

Dlatego też, dla wybranych Partnerów handlowych, Inter Parts przekaże pakiet środków ochronnych, które pozwolą na bezpieczne prowadzenie działalności sprzedażowej i usługowej. Kampania #przegońwirusa to bardzo ważny aspekt w relacjach handlowych firmy, która w przyszłym roku będzie obchodziła 30-lecie swojego funkcjonowania.

Zarząd Inter Parts liczy na to, że przekazane wsparcie dla kilkuset klientów branży automotive okaże się pomocnym narzędziem i poprawi bezpieczeństwo zarówno odbiorców, jak i ich klientów końcowych. Potrzebę wzajemnego wsparcia potwierdzili współpracujący z dystrybutorem producenci. Do akcji włączyli się: Castrol, NKG NTK, Filtron, Mertz, Drive+, Voltaro, K2, febi, Blue Print, Grupa ZF: TRW, Lemförder, Sachs Total, ELF, Grupa Amtra, Gates, Magneti Marelli.

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!