Naprawa samochodu bez wychodzenia z domu z platformą Naprawmiauto.pl

, 25 marca 2020, 23:23

Platforma internetowa Naprawmiauto.pl również postanowiła dołączyć do akcji #zostańwdomu i proponuje realizacje napraw samochodów online.

W związku z sytuacją pandemii koronawirusa w Polsce, Naprawmiauto.pl wychodzi naprzeciw wszystkim warsztatom samochodowym oraz klientom indywidualnym, którzy potrzebują naprawić swój samochód. Jest to możliwe bez wychodzenia z domu.

W obecnej sytuacji klienci boją się jeździć do mechanika ze względu na zwiększone ryzyko zarażenia koronawirusem, a coraz więcej warsztatów samochodowych zauważa zmniejszenie obrotów i coraz bardziej dotkliwy brak klientów. Naszą misją jest poszukiwanie najbardziej efektywnych dróg łączących bieżące potrzeby właścicieli samochodów ze sprawdzonymi warsztatami.

Naprawmiauto.pl jest portalem internetowym, gdzie warsztat samochodowy może ofertować zapytania o naprawę złożone przez klientów online. Takim sposobem warsztat otrzymuje pełne dane potrzebne do wyceny naprawy oraz zakupu części, jeżeli takowe są potrzebne, a także zmniejsza do minimum kontakt osobisty z klientem. Warsztat po otrzymaniu zapytania o naprawę od klienta może porozumiewać się z nim poprzez komunikator dostępny na stronie.

Portal zaprasza wszystkie warsztaty samochodowe oraz klientów indywidualnych do bezpłatnej rejestracji. Obecnie portal pobiera niewielką prowizję za wykonane zlecenia oraz opłaty abonamentowe, natomiast na okres 2 miesięcy platforma oferuje zarówno warsztatom jak i klientom indywidualnym darmowe korzystanie z portalu. Jeżeli pandemia koronawirusa będzie trwała dłużej, okres ten zostanie adekwatnie przedłużony.

Naprawmiauto.pl ma nadzieję, że w obecnej sytuacji epidemii w Polsce możemy wspierać się wzajemnie, tak aby wspólnymi siłami pokonać koronawirusa, tym samym zapewniając społeczeństwu „normalne” funkcjonowanie.

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.

Zero godności, 26 marca 2020, 8:17 2 -3

Od roku na tym portalu zerowy ruch, obserwuje ich i jest dramat, to nie działa !! Czyżby teraz w czasach epidemii, ktoś próbował wznieś swój nieudolny biznes na fali tragedii ... nie ładnie oj nieładnie, cały naród razem a wy pobieracie niewielkie prowizje żenada !!!! Zarabiacie na niczym opamiętajcie się

Odpowiedz

Łukasz Pach - Naprawmiauto.pl, 26 marca 2020, 12:52 6 -1

Mam na imię Łukasz Pach i odpowiadam za projekt naprawmiauto.pl od samego powstawania koncepcji. Bardzo mocno mija się Pan z prawdą, dlatego wyjaśnię jak jest w rzeczywistości. Projekt powstał jeszcze w 2018 roku i rozpoczęliśmy prace nad badaniem rynku. Rozmawialiśmy z warsztatami, stworzyliśmy koncepcję całego biznesu. Prace programistyczne, gdy już opracowaliśmy model biznesowy, dokumentację i makiety całego projektu rozpoczęły się w styczniu 2019 roku i trwają do dzisiaj. W maju 2019 roku byliśmy na targach Motoshow w Krakowie, które były kolejnym badaniem rynku konsumentów oraz rozmawialiśmy z Partnerami. Pod koniec maja opublikowaliśmy pierwszą wersję portalu. Na targach pozyskaliśmy ponad 130 rejestracji od użytkowników indywidualnych którzy powiedzieli, że chcą korzystać z naszego rozwiązania nawet od jutra. W dalszym ciągu pracowaliśmy nad funkcjonalnościami portalu. W międzyczasie podpisywaliśmy szereg umów z partnerami oraz wdrażaliśmy usprawnienia, które poprawiły proces zgłaszania napraw oraz wycen. W między czasie prowadziliśmy kampanię informacyjną call center do warsztatów znajdujących się w Warszawie, Krakowie, Gdańsku oraz Poznaniu. Nasi partnerzy opracowywali z nami osobne panele dla sieci franczyzowych oraz właścicielskich. Wybalansowanie momentu startu projektu na całą Polskę wymaga precyzji. Klienci indywidualni nie mogą zlecać napraw jeśli nie będzie warsztatów, warsztaty nie czują potrzeby jeśli nie ma tam klientów indywidualnych. Aby wystartować z kampanią a jednocześnie dać wartość Warsztatom, które będą jeszcze przed otwarciem danego miasta poza wizytówką firmową stworzyliśmy funkcję zgłoszenia naprawy bezpośredniej do warsztatu. Funkcja ta ma usprawnić proces wycen i skrócić czas ofertowania. Aby edukować rynek opracowaliśmy raport dla warsztatów, który może Pan pobrać ze strony raportcyfrowatransformacja.pl, pokazujący jak cyfrowa transformacja zmienia zachód oraz co dzieje się w różnych branżach w Polsce.
Kampania do osób indywidualnych na terenie Warszawy rozpoczęła się 26 lutego. Kampania do właścicieli warsztatów jest prowadzona już kilka miesięcy. Na ten moment mamy 350 warsztatów, które się zarejestrowały z czego my poprawnie zweryfikowaliśmy ok 180. Sytuacja którą mamy teraz jest trudna i łączymy się z przedsiębiorcami w tej trudnej chwili. Chciałbym tu Pana poinformować, że nie pobieramy żadnych abonamentów i nie pobieramy żadnych prowizji. Czas naszej kampanii zbiegł się z czasem epidemii co nam również nie pomaga. Zrezygnowaliśmy z jakichkolwiek przychodów, nie wzbogacamy się na niczyjej krzywdzie. Dodatkowo chciałbym wspomnieć, że jeszcze w styczniu nasz startup został pozytywnie zweryfikowany przez Beesfund. Mamy podpisaną umowę z tą firma i przygotowujemy się do pozyskania kapitału na rozwój poprzez crowdfunding czyli finansowanie społecznościowe. Jesteśmy na etapie tworzenia spółki akcyjnej i przygotowywania emisji akcji. Cały czas promujemy portal i zachęcamy firmy do korzystania z naszego portalu aby przetrwać ten trudny czas. Nasz portal miał być wsparciem w rozwoju biznesu a na ten moment jest dla wielu jedyną możliwością pozyskania nowych klientów, właśnie dzięki temu, że klient może zlecić naprawę i odebrać naprawiony samochód bez wychodzenia z domu.

Odpowiedz

Maciek, 26 marca 2020, 11:59 10 0

Prowadze warsztat 8 lat, wszystko się zmienia i idzie do przodu taka forma kontaktu z klientem to na pewno cos nowego. Moim zdaniem wszystko na duży plus. Mam konto i faktycznie wszystko się dopiero rozwija już jakiś czas jednak myślę ze warto to obserwować. Każda nowa forma pozyskania klienta jest dobra dla każdego biznesu .

Odpowiedz

tomeks, 26 marca 2020, 13:31 4 0

Kwestia czasu jak wszystko bedzie tak wygladac i przeniesie sie do Internetu :)

Odpowiedz

Zmartwiony, 26 marca 2020, 14:36 3 -1

Motointegrator funkjonuje

Odpowiedz

Aaaaaa, 29 marca 2020, 22:47 0 0

I to za darmo

Odpowiedz