10 powodów, dla których zestawy rozrządu Boscha są chętnie wybierane przez warsztaty

, 18 marca 2020, 23:03

Zestawy rozrządu Boscha są dostępne na rynku od wielu lat. Przez ten czas zdobyły uznanie mechaników, co potwierdzają ilości kupowanych produktów. Dlaczego tak się dzieje?

Poznaj 10 głównych powodów:

1. do skompletowania zestawów, Bosch wybiera najlepsze komponenty dostępne na rynku. Dostawcami są firmy dostarczające je na pierwszy montaż lub do serwisów producentów pojazdów,

2. pompy cieczy chłodzącej w zestawach Boscha są wykonane w standardzie Extra Heavy-Duty. Jakość pomp jest szczególnie ważna, ponieważ decyduje o trwałości całego układu rozrządu. Stosowane w nich uszczelnienia z węglikiem krzemu zapewniają odpowiednią szczelność na przebieg przewyższający interwały wymiany układu rozrządu zalecane przez producentów pojazdów,

3. w zestawie znajdują się wszystkie niezbędne elementy montażowe: śruby (w szczególności te, które nie mogą być użyte drugi raz), nakrętki sprężyny oraz uszczelka pompy cieczy chłodzącej,

4. dzięki częściom użytym w zestawach o najwyższej dostępnej jakości, Bosch rekomenduje przebieg do następnej wymiany rozrządu dokładnie taki, jak zaleca producent pojazdu. Niejednokrotnie przewyższa on 200 tys. km,

5. Bosch zapewnia odpowiednią dostępność zestawów rozrządu, większość dystrybutorów części zamiennych w Polsce posiada je w swojej ofercie,

6. Bosch odpowiada za jakość produktów zgodnie z polskim prawem, do 2 lat od sprzedaży, z ograniczeniem przebiegu zgodnym z interwałem wymiany tych części zalecanym przez producenta pojazdu,

7. warsztaty zarejestrowane w Programie punktowym eXtra za zakupy układów rozrządów otrzymują punkty, które w dowolnym momencie mogą wymienić na nagrody,

8. Bosch prowadzi stałe prace nad rozwijaniem zestawów rozrządu, kontrolując jakość komponentów oraz dostosowując je na bieżąco do zmian wprowadzanych przez producentów pojazdów,

9. warsztaty korzystające z oprogramowania warsztatowego Bosch ESI-Tronic w module „M” mają dostęp do instrukcji wymiany układu rozrządu,

10. dla warsztatów, które mają pytania do układów rozrządów Bosch oferuje wsparcie w postaci hot-line technicznego (nr tel.: 22 715 45 22, adres e-mail: InfoAA@pl.bosch.com).

Zestawy rozrządu Boscha z pompą cieczy chłodzącej to najwyższej jakości rozwiązanie dostarczające wszystkie komponenty do profesjonalnej i bezpiecznej wymiany układu rozrządu.

Obejrzyj film pokazujący wymianę paska rozrządu na przykładzie Renault Mégane II 1.9 dci F9Q:

 

Dowiedz się więcej

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.

Karol, 19 marca 2020, 16:42 5 -5

Czysta autoreklama!!!! Ina jest tańsza i lepsza

Odpowiedz

Mariusz 1982, 19 marca 2020, 22:15 4 -1

Niestety INA co 3-4 zestaw cieknie pompa plynu jak przed paru laty ruville.Niestety gniot

Odpowiedz

Waldek, 20 marca 2020, 13:02 3 -1

Karol, przecież jest napisane, ze to artykuł sponsorowany. Dziwne, ze ludzie nie widza takich rzeczy. Chyba, ze nie rozumieją a to jeszcze gorzej. Bosch nie króluje, ale INA tez ma wpadki.

Odpowiedz

Bieniek, 19 marca 2020, 20:02 5 -3

chyba ostatnie co bym na rozrząd zakładał

Odpowiedz

Adirezyser, 19 marca 2020, 20:08 7 -1

Mnie bosch nie przekonał do swoich produktów...

Odpowiedz

lollolo, 20 marca 2020, 11:51 0 -2

brawo piekna rrklama boscha ale niestety nie kupie nigdy boschowskich czesci

Odpowiedz

Blackbird, 20 marca 2020, 18:15 1 0

Mi rozsypała się rolka prowadząca INA (po 30 000km teoretycznie na gwarancji) co spodowalo zerwanie paska rozrządu i tym samym praktycznie silnik do wymiany zestaw oczywiście boscha...po tym jak wygląda reklamacja ,podejście do klienta... przysiegnolem sobie że jeśli tylko będzie możliwość kupna części innego producenta to na pewno z boscha nigdy nie założę

Odpowiedz

Darek, 20 marca 2020, 21:01 1 0

Boscha wrzuc do kosza. Tak tragicznej jakości świat dawno nie widział.

Odpowiedz

Przemo, 22 marca 2020, 11:38 0 0

Ja montuje bardzo dużo czesci bosch w tym tarcze rozrzady i nie miałem z żadnym problemu

Odpowiedz

funt, 24 marca 2020, 13:21 3 0

ale przecież sami podejmujemy decyzje jakie zestawy kupować. Chcemy tanio - wybieramy INA. loteria czy się rozleci czy nie. Bosch - zbieramy punkty na czajnik albo wiertarke - nie ma się co dziwić ze to jest tanie ktoś musi te fanty zapłacic. Albo tanio albo dobrze zawsze tak jest. wycieraczki mozna zaryzykować ale na rozrzadzie to juz nie warto oszczedzać na cześciach z chin. Teraz jak nie ma dostaw to się okaże ile jest niemca w tych made in germany

Odpowiedz

Rudex, 24 marca 2020, 23:54 2 0

Wymieniałem dużo rządów na życzenie klienta paski tak się rozciągają z INA że masakra szkoda pieniędzy na INA to takie badziewie jaż brak słów

Odpowiedz

Anonim, 25 marca 2020, 9:45 0 0

To oświeć co takiego zakładasz w większości zestawów siedzą rolki i napinacze INA. Może oryginał z aledrogo. Nie raz mamy klienta z własnym rozrządem do Citroena w szarym pudełku z naklejką PSA z pompą wody deckerman kupionym na aledrogo jako oryginalny zestaw.

Odpowiedz

Bieniek, 25 marca 2020, 13:34 3 0

rolki czy napinacze INA i Litens to dobre rzeczy raczej się nie rozlatują. ja u siebe nie założę paska z logo INA czy takiego bez logo. to samo z pompą, dla mnie INA nie jest producentem paska i pompy. Gates Conti to ok. ja wole wiedzieć co zakładam

Odpowiedz