Laur Konsumenta dla Shell Helix

, 4 lutego 2020, 1:00

Marka Shell Helix zdobyła złoty laur w kategorii „Oleje silnikowe” w ogólnopolskim plebiscycie popularności produktów i usług „Laur Konsumenta/Klienta”. Godłem została wyróżniona już po raz piąty z rzędu.

Laur Konsumenta to ogólnopolskie badanie konsumenckie realizowane nieprzerwanie od 15 lat, którego celem jest wyłonienie najpopularniejszych na polskim rynku produktów i marek. O przyznaniu nagrody decydują głosy konsumentów zebrane w sondażach telefonicznym oraz internetowym, zamieszczanym na popularnych portalach branżowych
i tematycznych.

– Bardzo się cieszymy, że konsumenci w Polsce po raz kolejny uznali markę Shell Helix za jedną z najbardziej rozpoznawalnych i wyróżniających się wśród olejów silnikowych do samochodów osobowych. Cieszymy się z tej nagrody, bo tego typu wyróżnienia stanowią silną rekomendację dla innych kierowców i ważny element w budowaniu wizerunku marki. – powiedział Łukasz Radzymiński, Dyrektor Sprzedaży Działu Olejowego Shell Polska.

Laur Konsumenta 2020 to już czternaste wyróżnienie przyznane w ciągu ostatnich sześciu lat marce i olejom Shell Helix. W 2019 roku Shell Helix otrzymał specjalne odznaczenie „Lider XV-lecia”, jako najczęściej nagradzana marka, która uzyskała największą liczbę głosów w plebiscycie „Laur Konsumenta”. Ponadto w poprzednich latach otrzymała tytuł Top Marka i została wyróżniona certyfikatem „Produkt Optymalny” w plebiscycie „Price Quality”.

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!