ID = Internet Diagnostic

7 października 2004, 0:00

Nowatorskie rozwiązanie w dziedzinie diagnostyki.

TRW wprowadza na rynek europejski zupełnie nowy system diagnostyczny – bazujący na sieci internetowej i oferujący kompletny pakiet danych dla 80% marek i modeli pojazdów jeżdżących w Europie.
ID obsługuje wszystkie systemy zasilania silników benzynowych i Diesla, systemy poduszek powietrznych, ABS oraz systemy kontroli klimatyzacji i napędu.
ID jest rozwiązaniem, dzięki któremu klienci mogą liczyć na zawsze aktualne dane pomimo galopującego wręcz rozwoju skomplikowanej techniki samochodowej.


Do wyboru klienci mają trzy pakiety zależnie od potrzeb i budżetu:
Id 1 – interfejs diagnostyczny, który zostaje połączony z dowolnym komputerem
Id 2 – ekran dotykowy z warsztatowym PC i rozbudowanym interfejsem
Id 3 – interfejs miernika i oscyloskopu, uzupełnione Id 1 i Id 2 oraz warsztatowy PC rozbudowany do funkcji narzędzia analitycznego dla wszystkich praktycznie elementów nowoczesnych pojazdów.
Wszystkie trzy systemy są aktualizowane przez Internet i mogą być zestawiane z różnego rodzaju oprogramowaniem i pakietami dodatkowymi. W przyszłości platforma ID będzie rozbudowana i będzie obejmowała również systemy z pierwszego wyposażenia TRW w tym: adaptowany system kontroli sterowania (ACC – Adaptive Cruise Control), wspomagany elektrycznie układ kierowniczy (EPS – Elektrische Servolenkung) oraz elektryczny hamulec parkingowy (EPB – elektrische Parkbremse).
Jak podaje firma TRW Automotive wyposażenie warsztatu we wspomniany system nie wymaga wielkich nakładów finansowych – wystarczy być klientem firmy i podpisać umowę abonamentową – taką jak np. na telefon komórkowy. Odpada więc wydatek na drogi sprzęt oraz programy do aktualizacji bazy danych.
System ID jak na razie działa w Wielkiej Brytanii, ale dzięki żywemu zainteresowaniu ze strony potencjalnych klientów podczas tegorocznych Targów “Automechanika” TRW zadecydowało o wprowadzeniu go w przyszłym roku na rynki Europy Wschodniej, w tym Polski.
 ]1[

Opublikowane przez: Redakcja

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!