Olej do dwusprzęgłowych skrzyń biegów typu DSG

, 23 stycznia 2012, 10:49

Firma Ravenol stworzyła olej, zaprojektowany specjalnie do zastosowania w dwusprzęgłowych przekładniach Volkswagena DSG (Dual Clutch Gear). Jest to częściowo syntetyczny olej zapewniający odpowiednie właściwości smarne w warunkach znacznego obciążenia w okresach letnich i przy niskich temperaturach zimowych.

Ravenol DCT/DSG Fluid umożliwia praktycznie bezpoślizgową eksploatację przekładni a przez to minimalne straty momentu obrotowego.

Olej Ravenol DCT/DSG FluidOlej przekładniowy oferuje:

  • odpowiednie właściwości smarne również w niskich temperaturach zimą,
  • stabilny film smarny również przy dużych obciążeniach w szczycie lata,
  • niskie zużycie,
  • właściwą lepkość w różnych temperaturach,
  • niska temperaturę płynności,
  • ochronę przed zużyciem, korozją i spienianiem się,
  • neutralność wobec materiałów uszczelniających.


Produkt odpowiada specyfikacji:
WV G052 182A2.

Przed nalaniem oleju, przekładnię należy gruntownie wyczyścić i wypłukać używając Ravenol DCT/DSG Fluid, zanim nastąpi końcowe napełnienie.

Produkt jest dostępny w opakowaniach 1L, 5L, 20L, 60L.

Całą ofertę można poznać na stronie www.ravenol.pl .

Tagi: olej olej-przekładniowy skrzynia-biegów ravenol
 

Dowiedz się więcej

Olej  Liqui Moly do przekładni DSG
Olej Liqui Moly do przekładni DSG

Doppelkupplungsgetriebe-Öl 8100 jest to olej do dwusprzęgłowych przekładni automatycznych stosowanych przez koncern Volkswagen. Pojazdy wyposażone w przekładnie DSG są stosunkowo nowymi pojazdami jednak ze względu na częstotliwość wymiany tego oleju (60.000 km) oraz fakt że samochody takie coraz częściej trafiają do serwisów niezależnych Liqui Moly wprowadza na rynek olej odpowiedni do przekładni dwusprzęgłowych. Zastosowanie wysokiej […]

Olej Febi do skrzyni biegów VW DSG
Olej Febi do skrzyni biegów VW DSG

W maju 2010 roku do oferty firmy Febi wszedł bardzo poszukiwany olej przekładniowy do skrzyń biegów DSG. Do tej pory można było go kupić jedynie w serwisach autoryzowanych VW. Olej ten (numer OES G 052 182 A2 ) w systemie wyszukiwania Febi otrzymał dwa różne numery dla różnych opakowań. I tak dla opakowania 1 litrowego […]

Usterka w Skodach z DSG
Usterka w Skodach z DSG

Niektóre samochody Skoda Superb II i Octavia II ze skrzyniami biegów DSG, wyprodukowane w Czechach między wrześniem 2008 a sierpniem 2009 mogą stwarzać zagrożenie dla bezpieczeństwa swoich użytkowników. W Polsce akcja obejmuje 206 aut. W niektórych samochodach Skoda Superb II i Octavia II wyposażonych w sześciobiegową skrzynię biegów DSG, wyprodukowanych w Czechach w okresie od […]

Olej do CVT: Ravenol ATF CVTF NS2/J1 Fluid
Olej do CVT: Ravenol ATF CVTF NS2/J1 Fluid

Niemiecki producent olejów samochodowych Ravenol wprowadził do swojej oferty produkt Ravenol ATF CVTF NS2/J1 Fluid. Jest on przeznaczony do bezstopniowych przekładni automatycznych CVT japońskiej firmy Jatco. Produkt jest pełno syntetycznym olejem, przygotowanym na bazie Polialfaoleiny  [PAO] ze specjalnymi dodatkami uszlachetniającymi i inhibitorami, gwarantującymi znakomite funkcjonowanie przekładni CVT. Olej dedykowany jest do przekładni  CVT następujących pojazdów: […]

Olej Ravenol do systemu DPS firmy Honda
Olej Ravenol do systemu DPS firmy Honda

Firma Ravenol wprowadziła do oferty olej Ravenol DPS Fluid, syntetyczny olej przekładniowym ze specjalnymi dodatkami uszlachetniającymi i inhibitorami, zaprojektowany do zastosowania w systemie Dual Pump System firmy Honda. Produkt jest przeznaczony do pojazdów z systemem 4WD Real Time, czyli modeli CR-V, Element, Odyssey, Fit, Orthia i innych. Charakterystyka oleju Ravenol DPS Fluid zapewnia: niezawodność w […]

Komentarze

Brak komentarzy