Infolinia Hella Gutmann – zakres działania i pakiety cenowe

7 grudnia 2011, 12:59

W ramach poszerzania pakietu usług oferowanych przez Dział Wyposażenia Warsztatowego na początku roku 2011 została uruchomiona infolinia dla użytkowników urządzeń Hella Gutmann. W jej ramach klient może uzyskać informację związaną z obsługą urządzenia bądź wsparcie przy rozwiązywaniu konkretnych problemów związanych z naprawą samochodu.

Numer infolinii to 800 42 55 66.

Infolinia jest dostępna w dni robocze w godzinach 8-16 i obsługiwana w języku polskim. Dla wygody klientów przewidziana jest również  opcja pozostawienia wiadomości, aby konsultant mógł oddzwonić do Państwa.

W ramach infolinii oferowana jest

  • bezpłatna pomoc w związku z obsługą urządzenia

oraz

  • wsparcie przy rozwiązywaniu problemów związanych z naprawą samochodów dostępne za opłatą w ramach jednego z 3 pakietów:

    1. Call 30 – w ramach pakietu klient otrzymuje możliwość  rozwiązania 30 problemów związanych z naprawą samochodów (przy czym rozwiązanie jednego problemu może wymagać więcej niż jednego telefonu na infolinię), oferta nieograniczona czasowo
    2. Call 50 – w ramach pakietu klient otrzymuje możliwość rozwiązania 50 problemów związanych z naprawą samochodów (przy czym rozwiązanie jednego problemu może wymagać więcej niż jednego telefonu na infolinię), oferta nieograniczona czasowo
    3. Flat – w ramach tej opcji klient ma dostęp do infolinii przez całe 12 miesięcy bez jakichkolwiek ograniczeń co do ilości telefonów


Zanim jednak klient zdecyduje się na wybór i zakup konkretnego pakietu będzie miał możliwość wykonania 3 darmowych telefonów podczas których będzie mógł zapoznać się z działaniem infolinii.

Więcej informacji  o pakietach uzyskacie Państwo dzwoniąc pod podany wyżej numer infolinii bądź kontaktując się z Działem Wyposażenia Warsztatowego pod numerem telefonu 061/652 40 48.
 

Opublikowane przez: Redakcja
Artykuł przygotowany przez firmę Hella Polska Sp. z o.o.

Dowiedz się więcej

Wyposażenie warsztatowe Hella na raty
Wyposażenie warsztatowe Hella na raty

Hella wprowadza możliwość zakupu ratalnego wyposażenia warsztatowego. W ramach sprzedaży ratalnej zdefiniowano 12 pakietów, które obejmują zarówno urządzenia diagnostyczne, jak i usługi oraz same urządzenia albo same usługi. W pakietach pakietów znalazły się m.in. testery mega macs oraz usługi takie jak aktualizacja oprogramowania, dostęp do bazy danych HGS Data oraz dostęp do technicznej infolinii Hella-Gutmann. […]

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.

Anonim, 15 czerwca 2016, 16:37 0 0

Infolinia dziala miernie ,dodzwonić się graniczy z cudem. nie ma możliwości pozostawienia wiadomości. jeszcze górę pieniędzy płacić za wiszenie na słuchawce celem dodzwonienia się.nie polecam (Użytkownik). Takie wiadomości to uzyskam na forach za darmo i szybciej.

Odpowiedz