NordGlass rozpoczyna sprzedaż w USA

, 11 października 2011, 9:12

Grupa kapitałowa NordGlass rozpoczyna budowę sieci sprzedaży i dystrybucji w Ameryce Północnej. Za Atlantykiem firma zamierza oferować swój flagowy produkt – czołowe szyby samochodowe marki NordGlass. Ameryka Północna jest już piątym kontynentem, na którym Grupa będzie oferować swoje produkty.

Po udanej ekspansji na rynku europejskim, na którym Grupa uruchomiła już oddziały w Niemczech, Francji, Czechach, Słowacji i Danii, firma rozpoczyna sprzedaż szyb samochodowych na kolejnym kontynencie. Ameryka Północna jest już piątym po Europie, Afryce, Ameryce Południowej i Azji kontynentem na strategicznej mapie rozwoju Grupy.

Ostatnie lata poświęciliśmy na wzmacnianie wiodącej pozycji NordGlass na rynku wymiany i naprawy szyb w Polsce oraz na rozwoju dystrybucji w Europie – mówi Grzegorz Łajca, prezes zarządu Grupy NordGlass. Posiadając stabilne fundamenty w Polsce i Europie jesteśmy gotowi na nowe wyzwania. Postanowiliśmy wejść na największy rynek motoryzacyjny na świecie wierząc, że nasze szyby mają szansę odnieść sukces także za Atlantykiem.

 

Dowiedz się więcej

Nowa inwestycja Pilkington w Polsce
Nowa inwestycja Pilkington w Polsce

NSG Group przedstawiła swoje plany rozwoju działalności Pilkington Automotive w Polsce. Jest to kontynuacja ogłoszonego w listopadzie 2010 Strategicznego Planu Zarządzania. W ramach nowej inwestycji w Chmielowie, na terenie Specjalnej Strefy Ekonomicznej zostanie wybudowany zakład. Nowa fabryka, oddalona o 30km od starej będzie produkować szyby (przednie, tyle i boczne) do samochodów osobowych i ciężarowych. Celem inwestycji […]

Komentarze

Brak komentarzy