Sherlock 2000

, 24 kwietnia 2003, 0:00

Elektroniczne urządzenie do testowania układów klimatyzacji samochodowej Sherlock 2000 diagnozuje między innymi:
– Brak czynnika w układzie,
– Ciśnieniowy łącznik skraplacza,
– Zatkane przewody,
– Niski stan czynnika,
– Przepływ powietrza w parowniku,
– Nadwyżkę czynnika,
– Nieprawidłowy przepływ powietrza w skraplaczu,
– Powietrze w układzie,
– Odwrócone wysokie i niskie ciśnienie,
– Brak sprężarki,
W wyposażeniu seryjnym Sherlock posiada:
– Wyświetlacz alfanumeryczny 20×4
– Wybór ośmiu języków
– Czujnik temperatury
– Czujnik temperatury doprowadzanego powietrza
– Zaciski sprężynowe dla sondy (opcja)
– Dwa czujniki niskonapięciowe do sprawdzania systemu (włączony/ wyłączony)
– Czujnik wilgotności
– Dwie kapilary (długość 1,5m)
– Szybkozłącza pod system zasilany czynnikiem R134a
– Zaciski pod R12
– Drukarkę 24-kolumnową z wydrukiem: diagnostyki systemu, wartości wysokiego i niskiego ciśnienia, temperatury powietrza zewnętrznego i dostarczanego, wilgotności, czasu trwania pracy układu
– Kartę pamięci z optymalnymi parametrami
– Port do transferu danych do zewnętrznego komputera PC
– Dwie sondy temperatury.
Dane techniczne:
– Typ czynnika R12 i R134a
– Napięcie 12V ( zasilany z akumulatora)
– Długość węży 1,5m
– Wymiary 350x160x120mm
– Waga 1,5kg
– Wymiary walizki 480x370x180mm
– Waga całkowita zestawu 3kg

Komentarze

Brak komentarzy