Badania rynku tłumików-zakończone

, 2 września 2004, 0:00

W sierpniu przeprowadziliśmy badania dotyczące rynku tłumików w Polsce.
Zleceniodawcami badania byli producenci: Asmet, Bosal i Walker.
W ciągu kilku dni osoby uczestniczące w naszych badaniach otrzymają bezpłatnie
podstawowe wyniki badań.
Pełny raport dotyczący rynku tłumików będzie dostępny na naszej stronie w
przyszłym tygodniu. Bardzo ciekawe zależności wykazane zostały przez połączenie wyników z pytań dotyczących jakości produktów, a powrotem klientów na ponowną naprawę. O tego typu ciekawych zależnościach będzie można przeczytać za tydzień. Aby na przyszłość zainteresować Państwa uczestnictwem w kolejnych badaniach postanowiliśmy opublikować odpowiedzi na dwa podane poniżej pytania.
Jakie są kryteria wyboru marki tłumika w przypadku wszystkich odpowiadających oraz tych, którzy preferują tłumiki polskiej produkcji (nie dotyczy firmy Asmet)?
 ]1[
W obu przypadkach cena jest głównym wyznacznikiem wyboru, jednakże w zupełnie innym procencie. W przypadku firm preferujących polski tłumik, jakość znajduje się dopiero na trzecim miejscu. Badania wykazały znaczne różnice w przypadku poszczególnych producentów tłumików.
Inne pytanie dotyczyło kluczowych elementów jakie powinno zawierać szkolenie
w zakresie tłumików. Pytanie zostało przygotowane w kilku wersjach między innymi przy pojedynczym wskazaniu oraz trzech wskazaniach.
]2[

Komentarze

Brak komentarzy