Konkurs HELLA – wyniki

, 17 maja 2019, 8:00

Znamy już zwycięzców konkursu, którego sponsorem była firma HELLA.

Aby wziąć udział w konkursie trzeba było odpowiedzieć w maksymalnie 5 zdaniach na pytanie:

Jak Twoim zdaniem powinien wyglądać profesjonalny serwis układu klimatyzacji?

Lista zwycięzców:

Nagrodami w konkursie jest 5 zestawów parawan plażowy + głośnik bluetooth. Trafią one do pięciu autorów wiadomości, którzy udzielili najciekawszej odpowiedzi na pytanie. Decyzją konkursowego jury, nagrody trafią do następujących uczestników:

  • Grzegorz Sadowski
  • Kamil Kroczek
  • Szymon Klepas
  • Marta i Grzesiek Bogusz
  • Natalia Kocowicz

Nagrody zostaną wysłane pocztą. Zwycięzcom gratulujemy.

Konkurs trwał od 9 do 15 maja 2019 r.
Zapoznaj się z regulaminem

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.

Leszek.P, 11 maja 2019, 7:10 0 0

Przyjeżdżasz na umówiony dzień i godzinę i od razu jesteś obsługiwany. Wiesz z góry ile zapłacisz za podstawowy serwis klimatyzacji. W ciągu godziny masz sprawdzony układ pod względem szczelności, uzupełniony czynnik i odgrzybioną klimatyzację, albo dostajesz kompletną informację o rodzaju i kosztach naprawy. Wszystko w miłej atmosferze z uśmiechem. W międzyczasie możesz posiedzieć w pokoju dla klientów przed Tv przy kawie :-) .

Odpowiedz

didie, 14 maja 2019, 5:46 0 0

Serwis powinien być automatyczny. Podjezdzasz, podłączasz, czekasz. Na koniec płacisz.

Odpowiedz

Aldi, 14 maja 2019, 9:31 0 0

Moim zdaniem pisząc z autopsji profesjonalny serwis klimatyzacji powinien wyglądać tak, że przyjeżdżając do serwisu powinni mnie lojalnie poinformować co i za ile będzie wymieniane oraz całkowity koszt usługi podany przed wykonaniem ww. usługi a nie po i wówczas cena nas bardzo zaskakuje! Ja ostatnio pojechałam uzupełnić czynnik chłodniczy orientując się w cenie przed powiedziano mi ... jakąś cenę- atrakcyjną ,później okazało się, że muszę kupić jakąś uszczelkę, pojechałam z innym kierowcą do sklepu bo auto było rozkręcone, jak wróciłam okazało się, że należy jakiś pasek wymienić ponownie jechałam do sklepu a cena wyszła wyższa niż ktoś inny oferował w podobnym warsztacie. Wyszłam jak Zabłocki na mydle.
pozdrawiam Aldona Wilczek

Odpowiedz

Paweł, 14 maja 2019, 13:19 1 0

Aldona,
Mechanik mógł polepić i nic dodatkowo nie wymienić. Następnym razem masz urwany pasek od napędu kompresora klimatyzacji i stoisz w upalny dzień bez klimy...
Kwestia czy w czasie prac serwisowych informował o wzroście kosztu usługi, a to całkowicie osobna sprawa.

Odpowiedz

Jagoda, 14 maja 2019, 13:14 0 0

Gdy jesteś umówiony na konkretny dzień i godzine od razu jestes obslugiwany. Dostaje sie kosztorys naprawy i z gory wie sie ile sie zaplaci.

Odpowiedz

Patryk, 14 maja 2019, 20:56 0 0

"Dostaje sie kosztorys naprawy i z gory wie sie ile sie zaplaci." od razu dostajesz wstępne koszta za obsługę układu klimatyzacji, lecz po weryfikacji dostajesz dalszy kosztorys i końcowe koszta. Lecz skąd mogę wiedzieć co masz zepsute i jak mogę ci rzetelnie wykonać usługę z kosztami naprawy jak bez weryfikacji nie wiem co tam się stało?
przyjeżdżasz do mnie na serwis robię obsługę pakiet premium i jak coś znajdę to Cię o tym informuje, np. ma Pani uszkodzoną chłodnice klimatyzacji do kosztorysu za obsługę mogę doliczyć koszt części i roboczogodzinę jeśli się Pani zgodzi. - oczywiście po weryfikacji mechanika ;)

Odpowiedz

Mateusz B, 14 maja 2019, 15:04 0 0

Profesjonalny serwis klimatyzacji samochodowej polega na całkowitym usunięciu czynnika chłodniczego oraz oleju sprężarkowego, usunięciu wilgoci z systemu, napełnienie układu określoną ilością nowego oleju oraz oryginalnego czynnika chłodniczego. Serwis polega również na sprawdzeniu skuteczności chłodzenia oraz sprawdzeniu działania poszczególnych elementów układu. Wszelkie usterki i nieszczelności powinny być natychmiast usuwane. Czekasz przy kawie, bądź wyskakujesz załatwić swoje sprawy a ktoś dzwoni poinformować że auto jest do odbioru. Płacisz z góry ustaloną kwotę. Pozdrowienia i do zobaczenia za rok

Odpowiedz

Patryk, 14 maja 2019, 21:02 0 0

Szybo, sprawnie rzetelnie. Czyli odgrzybiam, weryfikuję stan techniczny, ozonuje, wymieniam filtr kabinowy, napełniam. Czas operacyjny 1h gdy klient popija sobie kawkę w poczekalni. Jeśli coś się wysypie informuje go o tym. Oczywiście wystawiając klientowi kosztorys informuje go o kosztach usługi, części - wstępnie - jeśli coś do wymiany to informuje go zwiększeniu kosztów.

Odpowiedz

Sudi, 14 maja 2019, 23:14 0 0

Zamawiasz, a w nocy podjeżdża gość (dostaje jednorazowy kod dostępu do samochodu) (Wizja przyszłości) wykonuje usługę i rano na maila jest faktura i dane do przelewu.

Odpowiedz

Redakcja, 15 maja 2019, 8:19 0 0

Szanowni Państwo,
Konkursowe odpowiedzi prosimy nadsyłać na adres email: konkurs@motofocus.pl
Odpowiedzi zamieszczane w komentarzach pod artykułem nie będą brane pod uwagę w konkursie.

Odpowiedz

Anonim, 18 maja 2019, 8:56 0 0

Witam może warto opublikować komentarze które wygrały

Odpowiedz