Japanparts Group poszerza gamę produktów

, 24 kwietnia 2019, 15:45

Japanparts Group poszerza gamę produktów, wprowadzając do oferty zawieszenia pneumatyczne i CDC, dla wszystkich pojazdów włączonych do ruchu i wykorzystujących tę technologię, oraz nową europejska gamę amortyzatorów tylnej klapy z napędem elektrycznym.

Każda część projektowana jest z zastosowaniem inżynierii wstecznej w odniesieniu do oryginalnych próbek i montowana z przestrzeganiem specyfikacji producenta. Stosowane stopy metali, tworzywa sztuczne i gumy wulkanizowane spełniają wymagania projektowe części OE, z położeniem nacisku na poprawę punktów krytycznych, określonych podczas wielu lat użytkowania części wyposażenia pierwotnego.

Sprężyny powietrzne

Jest to element pełniący funkcję „podtrzymywania pojazdu”. Dlatego też powinien dostosowywać swoje działanie do różnych warunków obciążenia pojazdu. Seria czujników poziomu umieszczonych na czterech układach zawieszenia zapewnia wyważenie ustawienia pojazdu przez zmianę ciśnienia wewnątrz poduszki powietrznej z wykorzystaniem złożonego systemu zaworów i połączeń pneumatycznych, zasilanych sprężarką sterowaną elektronicznie.

Amortyzatory ze sprężyną powietrzną

W tym przypadku funkcję podparcia sprężyny powietrznej uzupełnia tłumik o stałej kalibracji, tworząc zespół zawieszenia utrzymującego taką samą wysokość pojazdu we wszystkich warunkach z jednoczesnym stałym tłumieniem drgań, jak to ma miejsce w przypadku tradycyjnych sprężyn śrubowych w samochodach z zawieszeniami standardowymi. Jest to proste, ale skuteczne rozwiązanie dla pojazdów o niezbyt dużych osiągach, ale które są używane w różnych warunkach obciążenia.

Amortyzatory CDC ze sprężyną powietrzną

W tym przypadku funkcję wspomagania sprężyny powietrznej uzupełnia tłumik o stałej kalibracji sterowany elektronicznie, tworzący zespół zawieszenia utrzymującego taką samą wysokość pojazdu we wszystkich warunkach, ale też zapewniający tłumienie drgań w sposób dostosowany do sposobu użytkowania i podłoża, tak aby kierowca mógł korzystać z różnych etapów kalibracji w zależności od swoich preferencji i terenu do jazdy.

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!