Auto-Spa zarobiła na myjniach

20 maja 2011, 0:00

Auto-Spa – operator myjni bezdotykowych – uzyskał w 2010 roku skonsolidowane przychody w wysokości 14 mln zł. Grupa osiągnęła wynik EBITDA w wysokości 2,6 mln zł i wygenerowała 2,1 mln zł zysku netto.

W 2010 roku działania Auto-Spa koncentrowały się na rozbudowie sieci myjni bezdotykowych i przygotowaniu programu franczyzowego. Grupa wygenerowała skonsolidowane przychody w wysokości 14 mln zł – o ponad 1280 proc. więcej niż w 2009 roku, w którym firma rozpoczęła działalność (109 tys. zł). Ubiegły rok spółka zamknęła zyskiem netto w wysokości 2,1 mln zł. Ubiegłoroczny wzrost przychodów możliwy był przede wszystkim dzięki uruchomieniu działalności operacyjnej we wszystkich zaplanowanych myjniach oraz sprzedaży gotowych myjni podmiotom zewnętrznym.

Obecnie w sieci Auto-Spa funkcjonuje 17 myjni bezdotykowych. Do końca czerwca 2011 roku firma uruchomi 5 nowych myjni. Kolejnych 14 obiektów jest w trakcie budowy. W maju 2011 roku firma podpisała dwie umowy franczyzowe, w ramach których wybudowane zostaną pierwsze partnerskie myjnie Auto-Spa. Do końca 2011 roku firma planuje uruchomić 30 myjni franczyzowych.

„Rok 2010 zakończył się dla Auto-Spa satysfakcjonującym wynikiem. Mamy nadzieję, że zachęci to naszych przyszłych partnerów do inwestowania w myjnie. Jak pokazują nasze dotychczasowe doświadczenia działamy w biznesie, który charakteryzuje się wysoką rentownością. Dodatkowym atutem naszego konceptu są lokalizacje o ogromnym potencjale, które w naszej branży decydują o sukcesie danej placówki” – mówi Sławomir Decewicz, Prezes Zarządu Auto-Spa.

W 2010 roku firma zawarła strategiczną umowę z siecią super i hipermarketów Tesco. Dzięki tej współpracy Auto-Spa może zaproponować swoim przyszłym franczyzobiorcom atrakcyjne lokalizacje, które przyciągną zmotoryzowanych klientów. Firma przewiduje, że środki uzyskane od franczyzobiorców z tytułu opłat licencyjnych pozytywnie wpłyną na wynik finansowy w 2011 roku. Według prognoz przychody Auto-Spa na koniec tego roku przekroczą 21mln zł, a zyski ok. 5 mln zł.

W 2011 roku firma będzie kontynuowała dotychczasową strategię. Operator przewiduje również inwestycje w nowoczesne narzędzia informatyczne oraz promocję sieci.

Opublikowane przez: Redakcja

Dowiedz się więcej

Auto-Spa pozyskała z prywatnej emisji 1,2 mln zł
Auto-Spa pozyskała z prywatnej emisji 1,2 mln zł

Ogólnopolska sieć myjni bezdotykowych Auto-Spa zamknęła prywatną emisję akcji, z której pozyskała 1,2 mln zł. Prywatna emisja to pierwszy krok związany z pozyskaniem kapitału na rozwój spółki. Auto-Spa planuje kolejne, z których docelowo chce pozyskać 8 mln zł. Zgromadzony kapitał zostanie w całości przeznaczony na rozwój sieci myjni bezdotykowych. W IV kwartale 2011 roku Auto-Spa […]

Agromex wprowadzi do oferty myjnie samochodowe
Agromex wprowadzi do oferty myjnie samochodowe

Istniejąca od ponad 20 lat spółka Agromex działa na rynku akcesoriów i części dla techniki rolniczej. W tym roku zamierza rozszerzyć swoją ofertę o amerykańskie, automatyczne myjnie bezdotykowe. Systemy Razor i Washworl High Velocity Pierwsze myjnie Agromex zostaną uruchomione jeszcze w 2013 r. W porównaniu do tradycyjnych systemów, amertykańskie automatyczne myjnie bezdotykowe mają pozwolić na […]

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!