Petronas angażuje się w elektromobilność

3 kwietnia 2019, 15:19

Petronas Lubricants International (PLI) wprowadza na rynek elektrycznych samochodów osobowych gamę płynów Petronas IONA, przeznaczonych do aut z takim właśnie napędem.

Zaprezentowana podczas salonu samochodowego Geneva International Motor Show 2019 linia Petronas IONA jest odpowiedzią marki Petronas na zmieniające się trendy w mobilności.

Petronas przeprowadzi obejmujące całą branżę badanie, którego celem będzie ustalenie wyzwań i możliwości, związanych z technologią płynów do pojazdów elektrycznych oraz wskazanie kierunków rozwoju, które pomogą w poprawie osiągów takich aut. Wyniki badania zostaną zaprezentowane kluczowym partnerom podczas sympozjum na temat płynów w pojazdach elektrycznych, które PLI zorganizuje jeszcze w tym roku.

– Świat, w którym żyjemy, wymaga coraz większej aktywności na rzecz ochrony środowiska, podobnie rzecz wygląda w firmie Petronas. Producenci w branży motoryzacyjnej muszą zgodzić się na kolejne ograniczenia w emisji CO2. W firmie Petronas chcemy wciąż udoskonalać nasze środki smarne i razem z naszymi partnerami sprostać tym oraz przyszłym wymogom. Świat stawia na czystą energię, a to dla nas okazja, by zmniejszyć emisję CO2 przy pomocy nowoczesnych, dostępnych dla każdego olejów – powiedział Giuseppe D’Arrigo, dyrektor zarządzający grupy i prezes Petronas Lubricants International.

Gama obejmuje płyn Petronas IONA do chłodzenia akumulatorów, Petronas IONA Integra do zintegrowanego układu napędowego oraz smary do łożysk Petronas IONA Glide.

W ubiegłym roku 75% środków na badania i rozwój Petronas przeznaczył na działania, które prowadzą do ograniczenia emisji CO2. Podczas tegorocznego salonu w Genewie firma pokazała swoje zaangażowanie w dbałość o środowisko prezentując również inne nowości, jak np. ulepszoną gamę olejów Petronas Syntium z technologią CoolTech, w której znalazł się pierwszy olej do samochodów hybrydowych, nową linię olejów przekładniowych Petronas Tutela oraz olej bazowy ETRO+.

Opublikowane przez: Redakcja

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!