Wskaźniki dynamiki sprzedaży

, 4 sierpnia 2004, 0:00

Specjalnie dla Państwa opracowaliśmy unikalną formę monitorowania sytuacji rynkowej w Polsce. Przygotowane „wskaźniki dynamiki sprzedaży” importerów, sklepów i warsztatów mają za zadanie ułatwić właścicielom firm ocenę własnej działalności na tle zmian rynkowych.
Wskaźniki te określają procent wzrostu lub spadku sprzedaży w kolejnych miesiącach w stosunku do sprzedaży w roku poprzednim dla tego samego miesiąca.
W przypadku warsztatów wskaźnik ten określa procent wzrostu lub spadku ilości wizyt klientów w kolejnych miesiącach w stosunku do ilości wizyt w roku poprzednim dla tego samego miesiąca.
Po kliknięciu wskaźników (na stronie głównej) można zobaczyć historię sprzedaży firm od początku roku w postaci wykresów.
Wskaźniki przygotowane zostały w oparciu o wyniki reprezentatywnej grupy firm.


Obecnie dostępne są one dla wszystkich użytkowników serwisu MotoFocus lecz w przyszłości planujemy udostępniać tego typu dane wyłącznie firmom, które będą współtworzyły tego typu analizy.
Dlatego też zachęcamy Państwa, aby i wasza firma uczestniczyła w tej ocenie sytuacji rynkowej.
Własny wskaźnik można wysłać bezpośrednio z naszej strony, wystarczy obliczyć go według zamieszczonego wzoru i wprowadzić do odpowiedniego pola poniżej wykresów.


Wskaźnik = (Obrót lipiec 2004) / (Obrót lipiec 2003)

Dla ułatwienia zamieszczamy link:
http://www.motofocus.com.pl/index.php?mod=wskaznik

Komentarze

Brak komentarzy