Hella otrzymuje nagrodę za kalendarz „Masters at Work”

, 21 lutego 2019, 9:34

Kalendarz ścienny HELLA „Masters at Work” zdobył nagrodę za niepowtarzalną koncepcję.

Praca w warsztacie wymaga pasji i profesjonalizmu. Atrybuty te są niezbędne do osiągnięcia doskonałości dzień po dniu i zagwarantowania, że ​​samochody wrócą na trasę tak szybko, jak to możliwe. HELLA zdaje sobie z tego sprawę, dlatego wspiera entuzjazm motoryzacyjny poprzez program „Przyjaciel warsztatu”. Firma uosabia to w swoim corocznym kalendarzu „Masters at Work”.

Fotografie połączone z krótkimi tekstami opartymi mottem „one job, one passion, one world” zapewniają wgląd w wiele niezależnych warsztatów na całym świecie. Ponadto kody QR wydrukowane na tylnej stronie każdego kalendarza zawierają link do krótkich „making-of” filmów nakręconych podczas poszczególnych sesji zdjęciowych – które przenoszą widzów w sam środek akcji. Kalendarz, dzięki unikalnej koncepcji w styczniu tego roku, został nagrodzony Nagrodą Doskonałości Gregora. Jury tej nagrody – jedno z najbardziej prestiżowych konkursów w branży drukarskiej i medialnej – ocenia kalendarze w oparciu o kryteria, w tym tematykę, projekt i produkcję.

– Cieszymy się, że udało nam się zdobyć tę nagrodę. Wykorzystujemy tę koncepcję, aby umieścić naszych klientów na pierwszym planie i wizualnie uchwycić ich pasję, która bardzo wyraźnie odróżnia nas od rynkowych partnerów i innych koncepcji – mówi Jörg Harjes, Head of Marketing Independent Aftermarket.

Pomysł na kalendarz powstał w ramach strategii komunikacji „Przyjaciel warsztatu”: jesienią 2017 r. HELLA zaprosiła niezależne warsztaty do promowania się za pośrednictwem kanałów mediów społecznościowych, przedstawiając siebie i swój zespół, swoją lokalizację i specjalne projekty naprawy pojazdów. Jury HELLA wybrało następnie dwanaście wybitnych prac jako zwycięzców. Niezależnie od tego, czy w Australii, Południowej Afryce, Meksyku, Brazylii, Indiach, Rosji, Polsce, Francji, Hiszpanii, Niemczech czy Holandii – pasja do samochodów i dbałość o szczegóły znajduje się w centrum uwagi na całym świecie. Widzowie mogą teraz zobaczyć to samo z miesiąca na miesiąc w kalendarzu „Masters at Work”.

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!