Pasek osprzętu od JapanpartsGroup

, 18 lutego 2019, 7:57

Pasek osprzętu przenosi ruch obrotowy koła pasowego wału silnika na koła pasowe różnych urządzeń pomocniczych, takich jak sprężarka klimatyzacji, alternator czy pompy wspomagania układu kierowniczego i pompy wody. W przypadku uszkodzenia paska osprzętu zostaje zakłócona praca wszystkich wymienionych urządzeń, co powoduje ryzyko wystąpienia poważnych strat.

Zwykle pasek osprzętu jest jeden, ale niektóre pojazdy wyposażone zostały w kilka pasków do uruchamiania różnych komponentów. Paski osprzętu należy wymienić w przypadku zużycia, uszkodzenia lub utraty elastyczności wraz z upływem czasu. Brak jest niestety jakichkolwiek oznak nadchodzącego pęknięcia paska osprzętu, nawet pomimo faktu, że takie uszkodzenie może całkowicie lub częściowo zablokować działanie całego pojazdu.

Dlatego przynajmniej raz w roku i po pierwszych 4 latach eksploatacji pojazdu należy dokładnie sprawdzać pasek osprzętu pod kątem uszkodzeń i ewentualnej konieczności wcześniejszej wymiany. Kontrola ta jest często pomijana przez koncerny samochodowe.

Z 96% pokryciem floty pojazdów JapanpartsGroup prezentuje gamę ponad 1000 części, oferowanych dla pojazdów azjatyckich, europejskich i amerykańskich.

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!