Continental ponownie z tytułem Superbrands

, 1 lutego 2019, 13:01

Po raz drugi z rzędu Continental otrzymał tytuł Superbrands. Marka, reprezentowana w Polsce przez firmę Continental Opony Polska, została doceniona w XIII edycji badania siły marek w naszym kraju w kategorii „motoryzacja – opony i części samochodowe”.

Międzynarodowa Organizacja Superbrands działa od ponad 20 lat w blisko 90 krajach. Sam tytuł Superbrands jest rozpoznawalny na całym świecie. W Polsce w ramach Konkursu Superbrands co roku realizowane jest największe badanie konsumenckie rynku, które wraz z głosowaniem Rady Marek skupiającej ekspertów z dziedziny reklamy, marketingu, PR oraz brandingu pozwala wyróżniać najsilniejsze i najbardziej rozpoznawalne na polskim rynku marki.

Jednym z czynników decydujących o zwycięstwie w Konkursie Superbrands jest Indeks Siły Marki, wynikający z różnicy między wynikiem polecania i odradzania danej marki przez konsumentów. Chęć polecenia danego brandu jest ściśle związana m.in. z zaufaniem do marki, pozytywną oceną czy docenianiem jakości oferowanych produktów.

– Marka Continental drugi raz z rzędu otrzymała tytuł Superbrands i tym samym cieszy się niesłabnącą popularnością wśród polskich konsumentów. Utrwalony wśród klientów wizerunek Continental, jako marki godnej zaufania i polecenia stanowi dla nas najważniejszą nagrodę. – Ewa Ostapczuk, PR & Marketing Communications Manager w Continental Opony Polska.

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!