Setny punkt Premio w Polsce

, 9 marca 2011, 0:00

Kolejny serwis dołącza do działającej pod patronatem Goodyeara sieci franczyzowej Premio. To już 100. taki punkt w Polsce.

Nowy serwis znajduje się w Kościerzynie, niecałe 60 kilometrów na południowy zachód od Gdańska. Kierowcom znany był dotychczas jako „Sklep 34”.

„Cieszę się, że moja firma dołączyła do Premio, największej w Polsce sieci serwisów samochodowych fast-fit. Zawsze dbaliśmy o jakość i dlatego mieliśmy i mamy tak wielu stałych, lojalnych klientów. Teraz, dzięki know-how Goodyeara, będziemy mogli zaoferować im jeszcze lepszy poziom usług” – powiedział Maciej Gliniecki, współwłaściciel „Sklepu 34”, obecnie Premio.

Sieć Premio od początku swojego istnienia związana jest z Goodyearem. Dlatego w punktach serwisowych w Polsce oferowane są przede wszystkim opony należących do tego amerykańskiego koncernu marek ze wszystkich segmentów cenowych: Goodyear, Dunlop, Fulda, Sava, czy polska Dębica. Można też kupić opony innych marek.

Premio stawia bardzo wysokie wymagania jakościowe dotyczące wyposażenia oraz wyglądu zewnętrznego i wewnętrznego serwisu, zakresu świadczonych przez warsztaty usług oraz standardów obsługi klienta. Normą są również regularne szkolenia zarówno techniczne, jak i biznesowe. Konsumenci tego oczekują, ponieważ coraz bardziej zwracają uwagę na wizualizację serwisu, fachowość, profesjonalizm i kompleksowość oferowanych usług, ale także na przystępne ceny.

Dowiedz się więcej

Continental zaczął w Wyszkowie
Continental zaczął w Wyszkowie

W połowie września 2011 roku w Wyszkowie niedaleko Warszawy został otwarty pierwszy w Polsce warsztat szybkiej obsługi serwisowej BestDrive o powierzchni 4,5 tys. m kw. To marka należąca do koncernu Continental, który zamierza uruchomić w najbliższych latach kilkadziesiąt takich punktów. Punkty BestDrive prowadzone będą na zasadzie franczyzowej, czyli współpracy z koncernem w oparciu o system […]

Jerzy Dudek ambasadorem Premio Opony-Autoserwis
Jerzy Dudek ambasadorem Premio Opony-Autoserwis

Sieć Premio Opony-Autoserwis, związana z Grupą Goodyear, będzie promować swoje usługi w telewizji. Bohaterem nowej kampanii, która właśnie wystartowała, jest Jerzy Dudek. Jerzy Dudek to sześćdziesięciokrotny reprezentant Polski w piłce nożnej, bramkarz m.in. Feyenoordu Rotterdam, Liverpoolu oraz Realu Madryt, a obecnie kierowca wyścigowy i miłośnik motoryzacji. Były piłkarz współpracuje także z firmą Castrol, biorąc udział […]

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!