Franczyzowe myjnie przy marketach Tesco

, 18 lutego 2011, 0:00

Przy marketach Tesco w całym kraju powstaną bezdotykowe myjnie na licencji wrocławskiej firmy Auto-Spa.

W tym roku Auto-Spa planuje wybudować ok. 30 myjni partnerskich przy marketach Tesco. Firma pozyskuje też lokalizacje wokół innych centrów handlowych.
– O sukcesie bezdotykowej myjni w dużej mierze decyduje lokalizacja – wyjaśnia Sławomir Decewicz, prezes zarządu Auto-Spa. – Naszym partnerom przekazujemy lokalizacje o ogromnym potencjale – przy hiper i supermarketach Tesco, które są znakomitym generatorem ruchu.

Przystępujący do sieci partnerzy mogą wybrać jedną spośród ponad dwustu lokalizacji na terenie całego kraju. Franczyzobiorca ma możliwość zakupu już istniejącej myjni, może też postawić własną na wybranej lokalizacji z przygotowanym pozwoleniem na budowę. Auto-Spa mając dostęp do wielu dostawców maszyn, pozostawia partnerowi prawo wyboru marki urządzeń, które będą zakupione do jego myjni. Potencjalny partner, na podstawie oszacowanych kosztów i prognozowanych zysków, może wybrać dla siebie wariant i tak zorganizować inwestycję, by była dla niego jak najbardziej opłacalna.

W zależności od liczby stanowisk całkowity koszt budowy i uruchomienia trzystanowiskowej myjni bezdotykowej to około 500 tys. zł., jednak partnerzy muszą dysponować wkładem własnym w wysokości jedynie 30 proc. tej sumy.

Komentarze

Brak komentarzy