Zmiany w ofercie pasków i zestawów Conti

, 16 lutego 2011, 0:00

Z oferty Contitech, z powodu braku zainteresowania na rynku, znika pasek CT 856 oraz zestaw CT 548 K1. Jednocześnie pojawiają się dwa nowe paski CT1142 i CT1143, a także sześć zestawów, w tym jeden zastępujący paski CT1040 K2 i CT1130 K1.

Wycofywany pasek CT 856 był stosowany w silnikach 0,8 l, montowanych w Subaru Rex III, zaś zestaw CT 548 K1 był przeznaczony do Roverów 200 i 216.

Nowy pasek CT1142 stosowany jest w silnikach 2,2 HDi, znanych z Citroenów C5, C6, C8, Peugeotów 4007, 407, 607 i 807; silnikach 2.2 TDCi, montowanych w Fordach Galaxy, Mondeo, i S-MAX; jednostkach 2.2 Multijet, stosowanych w Fiacie Ulysse i Lancii Phedra; motorach 2.2 TD4 występujących w Land Roverze Freelander 2.

Pasek CT1143 znajduje zastosowanie w jednostkach napędowych 1.8 i 2.0 TFSI koncernu VAG: Audi A3, A4, A4 Allroad, A5, Q5, TT; Seat Altea, Altea XL, Leon, Toledo; Skoda Octavia, Superb, Yeti; Volkswagen Eos, Golf, Jetta, Passat, Passat CC, Scirocco i Tiguan.

Nowy zestaw CT881 K4 jest przeznaczony do silników 1.25 oraz 1.4 Forda i Mazdy, montowanych w modelach: Fiesta, Puma i 121.

Zestaw CT1123 K1 może być stosowany w silnikach 2.5 CRD, 2.8 CRD i 2.5 Cdi marek Chrysler Voyager, Jeep Cherokee i LDV Maxus.

Kolejnym nowym zestawem jest CT1130 K2 dedykowany do jednostek napędowych Renault: 2.0 i 1.8. Silniki te stosowano w modelach Avantime, Clio, Espace, Grand Scenic, Laguna, Megane, Scenic i Vel Satis.

Zestaw CT1133 K2 może być zastosowany w Mazdach 323, 626 i Premacy, wyposażonych w silniki 2.0.

Nowym zestawem jest również CT1043 WP1 dla wysokoprężnej jednostki 2.0 D-4D, stosowanej w Toyotach Avensis, Corolla, Previa i Rav 4.

Zestaw CT1043 WP2 stworzono dla jednostek 2.0 D-4D stosowanych w modelach Avensis i Corolla.

Zestaw CT1130 K2 zastępuje zestawy CT1040 K2 i CT1130 K1, stosowane w Oplach i Renault.

Lista zastosowań pasków i zestawów.
Szczegóły dotyczące zmian w ofercie pasków i zestawów.

Dobry pasek jest ważny, ale jakość montażu zależy także od zastosowanych narzędzi. ContiTech Power Transmission Group oferuje warsztatom wiele artykułów serwisowych. Podczas targów na stoiskach firmy ContiTech można wypróbować narzędzia.

Niezbędne narzędzia oferowane są w zestawach Conti Tool Box i Tool Box Asian Car. Montaż i demontaż giętkich pasków wielorowkowych ułatwia uniwersalne narzędzie Conti Uni-Tool Elast.

Dowiedz się więcej

Zamiana paska klinowego 6PK1140 ELAST na 6PK1070
Zamiana paska klinowego 6PK1140 ELAST na 6PK1070

W pojazdach Audi, VW, Seat i Skoda z silnikami 1,6 TDI i 2,0 TDI z systemem Common Rail zmienił się pasek klinowy. Z tego względu przy wymianie tego elementu należy zamontować również nowy napinacz, tak by zapewnić prawidłową współpracę obu elementów. Problem: Pasek klinowy 6PK1140 ELAST (nr OE- 03L903137G) nie jest już dostarczany. Nie można […]

Komentarze

Brak komentarzy