Droga producenta do sukcesu

, 2 lutego 2011, 0:00

Lumag Sp. z o.o., zaliczył 2010 rok do najlepszych w swojej 23-letniej historii. Obroty we wszystkich grupach produktowych były wyższe o ponad 30 proc. od najlepszych dotychczas wyników z 2007 r.

Rok 2010 to również wejście produktów Lumag i Breck na osiem nowych rynków zagranicznych, jak Arabia Saudyjska, Chile czy Australia. To także rok inwestycji w nowoczesne linie technologiczne, zwiększające wydajność, prac badawczo-rozwojowych nad nowymi materiałami ciernymi oraz własnymi rozwiązaniami konstrukcyjnymi, a także poszerzenia oferty klocków o kilkadziesiąt nowych referencji.

Lumag konsekwentnie przeciwstawia się spychaniu klocków i okładzin hamulcowych w sferę towarów, gdzie liczy się tylko cena. Nie chodzi tylko o bezpieczeństwo, żywotność lub komfort użytkowania – o tym mówią wszyscy. Dokąd zmierza nieustanna pogoń za tanimi źródłami produkcji? Czy zakończy się na Azji, Ameryce Południowej, Afryce? Systemy muszą rozwijać się w sposób zrównoważony, a do tego potrzebne są wszystkie funkcje gospodarcze. Nie można bezkrytycznie sprowadzać wszystkiego do wspólnego mianownika – ceny.

W USA zaczyna się dostrzegać zagrożenie spowodowane wyemigrowaniem procesów produkcyjnych poza granice kraju. Wejście w sferę gospodarki wirtualnej, konsumpcjonizm w ciągu ostatnich 7 lat podwoił zadłużenie każdego obywatela USA do kwoty ponad 45 000 USD na osobę. Gospodarka to nie perpetuum mobile.

Lumag zawsze z pokorą podchodzi do rynku i nowych wyzwań. Zdaje sobie sprawę, że dopóki klienci odnajdują to coś w jego wyrobach może bezpiecznie patrzeć w przyszłość.

Materiał przygotował: Krzysztof Żywanowski – szef działu handlowego Lumag Sp. z o.o.

Komentarze

Brak komentarzy