Nowe urządzenie do diagnostyki zaworów elektronicznych

, 23 grudnia 2010, 0:00

Firma Moto Remo udostępniła nowe urządzenie do diagnostyki zaworów elektronicznych w turbosprężarkach. HandyCAN 3 jest zdolne do badania pojazdów wyposażonych w turbosprężarki z elektronicznym siłownikiem SREA (Simple Rotary Electronic Actuator) oraz REA (Rotary Electronic Actuator). Dostępne jest tylko dla autoryzowanych przedstawicieli firmy Garrett.

Urządzenie sprawdza zarówno mechaniczne jak i elektryczne funkcje siłownika turbosprężarki. Diagnozuje również mechanizm zmiennej geometrii pod kątem swobodnego czy też ograniczonego jego ruchu, a w skrajnych przypadkach całkowitej jego blokady, potwierdzając tym samym czy problem leży w siłowniku turbosprężarki czy zablokowanym mechanizmie zmiennej geometrii a być może w silniku.

Według badań przeprowadzonych przez firmę Honeywell, w pojazdach podejrzanych o awarię siłownika turbosprężarki 40-50 proc. usterek było źle rozpoznanych. HandyCAN3 jest następcą HandyCAN 1 i 2, które są stosowane wyłącznie przez Honeywell do badania jakości i niezawodności podzespołów.

– „To urządzenie pozwoli kierowcom zaoszczędzić tysiące złotych poprzez właściwą diagnostykę, podczas gdy do tej pory mogło się zdarzać, iż niepotrzebnie wydawali pieniądze wskutek błędnej diagnozy. Sprzęt ten będzie uzupełnieniem naszych obecnych badań diagnostycznych” – powiedział Peter Marsh, dyrektor Honewell odpowiedzialny za wprowadzenie urządzenia na rynek.

Dowiedz się więcej

Najnowsze turbiny w Moto-Remo
Najnowsze turbiny w Moto-Remo

Firma Moto-Remo rozszerzyła ofertę turbosprężarek o cztery nowe referencje. Wśród nowości jest między innymi turbina do nowego Smarta produkowanego po 2010 roku. Wykaz nowości: 760699-0003                    VW T5  128kW 2006r. 767720-0004                    Nissan Navara  126kW 2007r. 780708-0005                    Toyota 1,4  66kW 2008r. 54319880010                   Smart 0,8   40kM 2010r.   

Komentarze

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.

Anonim, 30 grudnia 2010, 0:00 0 0

Wiele firm zajmujących się regeneracją może być niezadowolonych. Wystarczyło, że sprawdzą byle jak i można było kit wciskać. Wymiana na nową lub regeneracja czyli kasa dla warsztatu.

Odpowiedz

Anonim, 21 stycznia 2011, 0:00 0 0

narazie jako jedyni ale za jakiś czas będą mieli wszyscy :) bo ja to wiem bo do mnie już idzie:)

Odpowiedz

Anonim, 19 listopada 2011, 17:23 0 0

Nie widzę problemu. Moja firma zakupiła ostatnio ATD-1, dobre polskie urządzenie do testowania zaworów i Handy CAN juz nie jest mi potrzebny. Wydaje mi sie że Garrett zrobił duży błąd że nie sprzedaje swoich urządzeń - teraz na tym zyska ktoś inny, a szkoda.

Odpowiedz

Anonim, 26 stycznia 2012, 18:20 0 0

Podobne urządzenie kupiłem w firmie DeltaTech Electronics - [adres strony internetowej] za dużo mniejszą kasę. Na razie działa bez zarzutu, zobaczymy jak będzie dalej :-)

Odpowiedz