WOLF partnerem World Rally Championship

, 26 września 2018, 8:27

Producent olejów – Wolf ogłosił rozpoczęcie partnerskiej współpracy z czołową marką w świecie sportów motorowych: Rajdowymi Mistrzostwami Świata FIA. Od 2019 r. Wolf Lubes staje się oficjalnym i wyłącznym partnerem WRC w zakresie środków smarnych w ramach działania opisanego jako „partnerstwo firm zaangażowanych w zapewnienie pojazdom najlepszych osiągów.

Frédéric Decroix, Global Marketing Director wyjaśnia:

– Rajdowe Mistrzostwa Świata FIA to partner, który z kierowcami i ich zmiennikami, eksploatującymi pojazdy do granic możliwości, wyznacza wzorce wysokich osiągów w rajdach. Jesteśmy bardzo dumni z naszego związku z WRC i milionami rajdowych fanów na całym świecie.

Dotarcie do globalnej publiczności

Relacje telewizyjne z Rajdowych Mistrzostw Świata w 2017 r. oglądało ponad 850 milionów osób. Wizerunkowa wartość samego wydarzenia, a tym samym wizerunek sponsorów i partnerów, nie podlega dyskusji. Mistrzostwa składają się z 13 rajdów, rozgrywanych w trwającym 11 miesięcy sezonie na pięciu kontynentach, we wszystkich strefach klimatycznych: na żwirze, asfalcie, śniegu i lodzie. Jako jedyna seria sportów motorowych, w której rywalizacja przebiega w tak różnorodnych warunkach, przyciąga ona najbardziej utalentowanych i zdolnych do adaptacji kierowców. Zasiadają oni w pojazdach o wysokich osiągach, zarówno ze stajni prywatnych jak i należących do globalnych marek.

Zamiast sponsorować konkretny zespół, Wolf Lubes zdecydował się na sponsoring samego WRC. Jak wyjaśnia Frédéric Decroix:

– W naszej szybko zmieniającej się branży, podobnie jak w WRC, trzeba być dobrze przygotowanym i wyprzedzać to, co ma nastąpić. Chodzi o to, aby niczego nie pozostawiać przypadkowi. Właśnie dlatego nasze partnerstwo z WRC jest właściwe.

Również dla WRC powiązanie z Wolfem jest korzystnym rozwiązaniem. Jak mówi Oliver Ciesla, Managing Director of WRC Promoter:

– Środki smarne są istotną częścią sportów motorowych i wejście na pokład tak dużego niezależnego gracza, dysponującego innowacyjnym strategiami w swojej dziedzinie, jest niezwykle cenne. Zarówno organizator WRC, jak i Wolf Oil Corporation cieszą się rozwojem w skali międzynarodowej i wspólnymi celami na przyszłość. Jestem podekscytowany faktem dołączenia Wolf Oil Corporation z marką środków smarnych Wolf do rosnącego grona partnerów premium WRC.

Komentarze

Brak komentarzy!