Nowe referencje sond lambda w ofercie NGK

19 września 2018, 11:05

Firma NGK SPARK PLUG EUROPE uzupełniła swoją ofertę aftermarketową o 20 szerokopasmowych sond lambda, tym samym zwiększając pokrycie rynku w zakresie sond lambda o 73 procent w przypadku silników wysokoprężnych oraz o 86 procent w przypadku silników benzynowych.

Jednym z podstawowych elementów stosowanych fabrycznie w celu sprostania coraz bardziej rygorystycznym normom emisji są szerokopasmowe sondy lambda montowane w samochodach wyposażonych zarówno w silniki benzynowe, jak i wysokoprężne. Tym samym na aftermarkecie rośnie zapotrzebowanie na sondy lambda. Odpowiadając na potrzeby rynku firma NGK SPARK PLUG udostępniła dystrybutorom i warsztatom 20 kolejnych szerokopasmowych sond lambda. Nowe sondy są zamiennikami dla samochodów 35 producentów samochodów, obejmujących między innymi firmy Alfa Romeo, Audi, BMW, Citroën, Fiat, Ford, Jeep, Opel, Peugeot, Porsche, Renault, Skoda, Toyota, Volkswagen oraz Volvo.

– Wprowadzone właśnie szerokopasmowe sondy lambda to oczekiwane uzupełnienie naszej oferty, ponieważ dają one naszym dystrybutorom i warsztatom nowe, dodatkowe możliwości – powiedział David Loy, Dyrektor Marketingu Aftermarket EMEA firmy NGK SPARK PLUG EUROPE.

Dobierając nowe pozycje do oferty firma NGK SPARK PLUG skupiła się na zastosowaniach, które są szczególnie popularne na rynku. Na przykład sonda NTK nr 90392 (nr referencji UAR9000-EE003) pokrywa ponad 1 000 zastosowań w pojazdach Grupy VW. W sumie 20 nowych szerokopasmowych sond lambda stanowi zamienniki części montowanych fabrycznie w ponad 4 500 modelach pojazdów, co przekłada się na więcej niż 50 milionów samochodów jeżdżących po europejskich drogach. Wszystkie nowe sondy lambda oraz ich zastosowania są od zaraz dostępne w elektronicznych katalogach TecDoc.

Stale poszerzany asortyment pod marką NTK Vehicle Electronics oferuje klientom aftermarketowym kompleksowe rozwiązanie w zakresie czujników.. Obok tych produktów oferta NTK obejmuje również przepływomierze powietrza (MAF), czujniki ciśnienia bezwzględnego w kolektorze dolotowym (MAP), czujniki NOx oraz czujniki temperatury spalin.

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!