Forum Ekonomiczne w Krynicy: SDCM powołało ambasadorów polskich producentów części

7 września 2018, 10:40

SDCM wspiera ekspansję polskich producentów części na rynki zagraniczne. Już 7-8 listopada, podczas XIII Kongresu Przemysłu i Rynku Motoryzacyjnego odbędą się sesje z udziałem ambasadorów tego projektu.

Więcej informacji na temat tej inicjatywy Prezes Franke ujawnił w wywiadzie dla Rzeczpospolitej podczas XXVIII Forum Ekonomicznego w Krynicy.

Wywiad przeprowadzono podczas XXVIII Forum Ekonomicznego Krynicy. Można obejrzeć go na stronie Rzeczpospolita.tv –> Kliknij tutaj

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.

jurek, 7 września 2018, 10:25 4 0

ważna inicjatywa bo polskiemu producentowi ciężko się wybić zagranicą

Odpowiedz

Mark, 7 września 2018, 10:30 1 0

W Polsce tez nie jest łatwiej, bo na rynku Chińczyk rządzi

Odpowiedz

kris, 7 września 2018, 16:34 4 0

Kiedyś może rządziły najtańsze linie, ale teraz królują najlepsze marki producentów części

Odpowiedz

klient, 8 września 2018, 22:15 1 0

Może królują, ale zarabiać na nich coraz trudniej, wszyscy biją się cenami, kupisz tanio, ale drogo trudno sprzedać

Odpowiedz

Michał, 8 września 2018, 22:43 2 -3

coraz bardziej do glosu dochodza lokalne marki Kamoka, Deckermann, SKV, SCT, chinczyki ale jakościowo nie najgorsze a cena do tak samo chinskich "markowych" producentów znacznie bardziej konkurencyjna. Nie sztuka sprzedać dwumase LUK i zarobić 50zł, lepiej komplet wahaczy za 500zł i zarobić 100.

Odpowiedz

Anonim, 10 września 2018, 8:13 4 0

No tu to masz rację sprzedać komplet chińskich wahaczy np do VW typu SKV SCT itp. za 500 to naprawdę wielka sztuka. Na alllegro te wahacze zaczynają się od 350

Odpowiedz

żal, 21 września 2018, 8:28 0 0

To ja proponuję zamontować 2masę chinola a co tam zarobisz tak jak mówisz...tylko poźniej użeraj sie z wku...klientem . Według mnie coraz częściej widzę jak klient szuka lepszego produktu bo słabego boi się mieć i go użytkując ..

Odpowiedz