Zawieszenie pneumatyczne BILSTEIN na targach Automechanika

15 września 2018, 13:19

To temat przewodni ekspozycji BILSTEIN przygotowanej na branżowe targi Automechanika 2018 we Frankfurcie nad Menem. Było ją można zobaczyć w hali 6, stoisko B40.

O randze cyklu targów Automechanika w branży aftermarketu nikogo nie trzeba przekonywać. Z wielu międzynarodowych edycji, na których obecny jest także BILSTEIN, te odbywające się co dwa lata we Frankfurcie nad Menem są najważniejsze. To tu prezentowane są wszystkie nowości i bieżące trendy, a także organizowane są spotkania dla handlowców, dystrybutorów oraz mechaników.

 – Automechanika to przede wszystkim możliwość bezpośredniego spotkania z naszymi obecnymi i potencjalnymi Klientami. Dlatego za każdym razem zakres naszej ekspozycji to wynik naszych codziennych kontaktów z nimi, rozmów, uwag i spostrzeżeń – mówi Andrzej Wojciech Buczek, doradca techniczny w firmie IHR Warszawa, przedstawiciela marki BILSTEIN w Polsce – W tym roku tematem wiodącym naszego stoiska będzie zawieszenie pneumatyczne. Jego udział w naszej ofercie, dzięki pełnej zgodności z fabrycznie montowanymi elementami, dynamicznie rośnie i tak też będzie w kolejnych latach.

BILSTEIN opracował koncepcję zawieszenia pneumatycznego we współpracy z koncernem Mercedesa. Po raz pierwszy wykorzystano je w seryjnej produkcji Klasy S (W220/C215) pod koniec lat 90. XX wieku. Dziś powszechnie stosowane jest w innych modelach Mercedesa, jak na przykład nowej Klasie C (W205). Stąd też jego przykład będzie centralnym punktem stoiska BILSTEIN na tegorocznej edycji Automechanika we Frankfurcie.

Zawieszenie pneumatyczne BILSTEIN stosowane jest także w modelach Audi, BMW, Jaguara czy Porsche. To sprawia, że rośnie zapotrzebowanie na nowe elementy na aftermarkecie. Co więcej, wielu producentów samochodów z niższych segmentów planuje wprowadzenie Airmaticów do popularnych na rynku modeli.

Obecnie BILSTEIN oferuje na aftermarkecie nie tylko miechy powietrzne, ale też nieodzowną do ich działania sprężarkę. Jej premiera miała miejsce właśnie we Frankfurcie na Automechanika 2016. Wszystkie elementy należą do linii Replacement, czyli odpowiedników części OE o tej samej jakości wykonania.

– Serwisowanie czy wymiana elementów zawieszenia pneumatycznego otwiera nowe możliwości przed warsztatami samochodowymi. Coraz częściej potencjał ten dostrzegany jest także w Polsce – dodaje Andrzej Wojciech Buczek z IHR – W praktyce nie jest to trudne, ale wymaga przygotowania mechaników i zaplecza serwisowego. Również w tym zakresie służymy kompleksowym wsparciem w postaci szkoleń oraz bogatej dokumentacji i materiałów dostępnych on-line.

Strefa szkoleń była wyeksponowaną częścią stoiska BILSTEIN na Automechanika 2018. Przez cały czas trwania targów – w dniach 11-15 września – obecni byli również przedstawiciele marki w Polsce.

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!