Rewolucyjny analizator paliwa od Delphi

, 22 września 2010, 0:00

Firma Delphi opracowała nowy analizator paliwa, który ma pomóc stacjom obsługi i flotom zidentyfikować wszelkie zanieczyszczenia podczas diagnozowania błędów lub przed napełnieniem zbiornika samochodu, redukując tym samym zagrożenie zniszczenia systemu wtrysku paliwa. Nowy produkt mogliśmy zobaczyć podczas tegorocznych targów Automechanika we Frankfurcie.

Jako wiodący, globalny producent nowoczesnych systemów wtrysku paliwa dla silników Diesla, Delphi natychmiast zauważyło wzrost problemów związanych z jakością i parametrami paliwa. Dotychczas ilość dostępnych możliwości była ograniczona; większość warsztatów wybierała opcje odesłania próbek paliwa do specjalistycznego laboratorium diagnostycznego, w celu przeprowadzenia badań, co było zarówno kosztowne, jak i czasochłonne.


Rewolucyjny, nowy analizator paliwa Delphi, pierwszy i jedyny w swoim rodzaju, umożliwia stacjom obsługi, warsztatom i flotom przeprowadzenie taniej i szybkiej analizy składu paliwa. To nowe rozwiązanie, wykorzystujące opatentowaną technologię elektroniczną, pozwalającą na stworzenie produktu znacznie przewyższającego produkty konkurencji.

„Niezależne badania wykazały, że do 80% problemów z silnikami Diesla wynika ze złej jakości paliwa i zanieczyszczeń znajdujących się w paliwie”, stwierdził Philippe Desnos, globalny dyrektor ds. marketingu w Delphi Product & Service Solutions, Diesel. „Jazda na paliwie o obniżonej jakości może prowadzić do problemów z osiągami pojazdu, takimi jak np. zatykanie się filtrów, pokrywanie się wtryskiwaczy nagarem, czy zacinanie się i pękanie pierścieni tłoków. Takie problemy powinny zostać wykryte i naprawione jak najszybciej, tak by zminimalizować długotrwałe uszkodzenia silnika. Zatem niezwłoczna i dokładna analiza paliwa staje się tutaj kluczowa”.

Wykorzystując nowy analizator paliwa Delphi: cześć numer: YDT553: mechanicy będą w stanie szybko zidentyfikować zanieczyszczenia znajdujące się w paliwie oraz ocenić, czy zanieczyszczone paliwo było przyczyną potencjalnych problemów z wtryskiem paliwa. Podobnie, floty pojazdów użytkowych będą mogły wykorzystać analizator do zbadania jakości paliwa przed napełnieniem zbiorników samochodów, redukując prawdopodobieństwo uszkodzenia silnika spowodowane zanieczyszczeniami w paliwie. Dotychczas próbki paliwa były zwykle odsyłane do specjalistycznego laboratorium diagnostycznego, w celu przeprowadzenia badań, co było zarówno kosztowne, jak i długotrwałe.


Analizator paliwa Delphi, to trwałe, ręczne narzędzie, zaprojektowane w celu umożliwienia stacjom obsługi, warsztatom i flotom przeprowadzenie analizy zawartości paliwa w mieszance w czasie rzeczywistym i w przystępnej cenie. Urządzenie określa poziom bio-diesla w próbce paliwa i wykrywa zanieczyszczenia, takie jak nierafinowany olej roślinny czy benzyna, natychmiast pokazując dokładny wynik na cyfrowym wyświetlaczu. Ilość paliwa niezbędna do przeprowadzenia badania to tylko 46 ml, i może być pozyskana z pompy paliwowej lub z filtra. To pozwoli technikom, którzy otrzymają jedynie komponenty systemu, zdiagnozować zanieczyszczenia z taką łatwością, jakby pracowali bezpośrednio przy samochodzie. Wykorzystując zebrane dane, technicy z łatwością sprawdzą, czy poziom bio-diesla nie był zbyt wysoki oraz czy w paliwie nie znajdują się jakiekolwiek zanieczyszczenia, mogące uszkodzić system wtrysku paliwa.

Kompletny zastaw do analizy paliwa Delphi zwiera również kabel USB, ładowarkę sieciową, 3 menzurki o pojemności 50 ml, szybką instrukcję obsługi oraz płytę CD, zawierającą szczegółowe instrukcje i opisy oraz oprogramowanie w 10 językach. Zestaw został zapakowany w lekką i wygodną walizkę i może być używany niezależne, bez konieczności podłączania go do innych elementów.

„Już teraz planujemy dalsze rozwijanie możliwości analizatora paliwa Delphi”, dodał Desnos. „Złącze USB juz wkrótce umożliwi wgrywanie oprogramowania. Zalecamy, aby nabywcy, menadżerowie flot i mechanicy, kupujący to urządzenie zarejestrowali się on-line, co umożliwi im otrzymywanie najświeższych aktualizacji, zaraz po ich wprowadzeniu na rynek”.

Komentarze

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.

Anonim, 24 września 2010, 0:00 0 0

Ciekawe kiedy pojawi się w PL. Może ma ktoś cynk?

Odpowiedz