Weź biznes na warsztat!

, 9 września 2010, 0:00

Service Master i Wash Master – sieć stacji obsługi samochodów oferujących kompleksową i profesjonalną obsługę w zakresie napraw i przeglądów samochodów oraz autokosmetyki, stawia na rozwój poprzez zarządzanie agencyjne. Towarzystwo Inwestycyjne S.A. – właściciel sieci stacji Service Master i Wash Master prowadzi już pierwsze rozmowy z zainteresowanymi Agentami.



Sieć Service Master i Wash Master funkcjonuje od 2007 roku. Obecnie spółka posiada 8 obiektów własnych, których dotychczasowy rozwój umożliwia przekazanie ich w ręce Agentów. Stacje zlokalizowane są w Bielsku-Białej, Bydgoszczy, Lublinie, Katowicach, Rybniku, Ząbkach (k. Warszawy) oraz w Zabrzu. Wszystkie stacje sąsiadują z obiektami Makro Cash & Carry i stacjami Lukoil.



Oferta agencyjna sieci skierowana jest zarówno do osób z doświadczeniem na rynku usług motoryzacyjnych, jak również do menedżerów, którzy dopiero planują rozpocząć działalność w tej branży. Sieć Service Master i Wash Master oferuje swoim potencjalnym partnerom, działające i w pełni wyposażone stacje obsługi i myjnie samochodowe. Agenci będą mogli także skorzystać ze specjalistycznych szkoleń z dziedziny mechaniki i autokosmetyki.



Proponowany koncept agencyjny, to alternatywa dla tych, którzy marzą o własnym biznesie, ale nie posiadają wystarczających nakładów finansowych na zbudowanie swojej firmy od podstaw – organizacja i uruchomienie warsztatu samochodowego to trudne i kapitałochłonne zadanie, dlatego nasi partnerzy otrzymają w pełni wyposażone obiekty z zapleczem technicznym, technologicznym, personalnym i serwisowym, o wartości ponad 1,5 mln zł każdy. Przekazujemy wiedzę, doświadczenie, know-how oraz klientów, detalicznych i instytucjonalnych. Dodatkowo, negocjujemy w imieniu agentów korzystne ceny zakupu części i materiałów eksploatacyjnych oraz wspólnie opracowujemy działania marketingowe„. – powiedział Jerzy Horszczaruk, prezes zarządu Towarzystwa Inwestycyjnego S.A.



W ofercie stacji Service Master i Wash Master – oprócz napraw, przeglądów i obsługi samochodów – znajdują się myjnie tunelowe i ręczne, wykonujące min.: czyszczenie i konserwację tapicerki samochodowej, polerowanie i nakładanie powłok ochronnych lakieru. Klienci sieci mogą także przystąpić do programu lojalnościowego Master Plus, który zapewnia im, stałe rabaty i dodatkowe profity.



System franczyzowy w branży motoryzacyjnej od wielu lat sprawdza się na zachodzie Europy. Sieci stacji obsługi samochodów, takie jak FeuVert, Norauto czy Kwik-Fit, rozwijają się właśnie poprzez sprzedaż licencji. Docelowo firma Service Master i Wash Master planuje rozbudowę swojej sieci przez wdrożenie franczyzowego systemu zarządzania – „Na polskim rynku jesteśmy prekursorem takiej formy organizacji sieci stacji obsługi samochodów, co w naszej opinii daje firmie silny impuls rozwojowy i uprzywilejowaną pozycję wobec konkurencji. Jesteśmy przekonani, że system agencyjny, jak i franczyzowy, zapewnią dynamiczny rozwój sieci Service Master i Wash Master w Polsce” – dodaje Jerzy Horszczaruk



Szczegóły oferty agencyjnej dostępne są na www.washmaster.pl

Komentarze

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.

Anonim, 9 września 2010, 0:00 0 0

Poczekam, aż jakiś znajomy warsztat się tym zajmie. Obecnie wole stać z boku i obserwować. Mylę się?

Odpowiedz

Anonim, 10 września 2010, 0:00 0 0

Bardzo fajny ruch ze strony Washmastera, wreszcie można mieć warsztat a nie pizze. Ciekawe jak to się dalej rozwinie ale mam nadzieję, że uda się na tym zarobić.

Odpowiedz