Produkty Bizol do układu chłodzenia

Redakcja, 13 czerwca 2018, 11:02

Naczelnym zadaniem układu chłodzenia jest utrzymanie optymalnej temperatury oraz ochrona przed przegrzaniem silnika. Jeśli jednostka jest źle chłodzona, nie tylko pogarszają się parametry jej pracy, ale może nawet dojść do awarii silnika.

Układ chłodzenia jest zaprojektowany tak, by utrzymywać optymalną temperaturę nawet w bardzo gorące dni, jednak dzieje się tak pod warunkiem, że system jest w pełni sprawny, a płyn chłodniczy nie jest zużyty lub rozcieńczony.

Firma Bizol posiada w swojej ofercie preparaty do konserwacji układu chłodzenia oraz różne płyny chłodzące.

  • BIZOL Radiator Clean+ r70 – skondensowany środek opracowany do czyszczenia układów chłodzących. Zawarte w nim dodatki rozpuszczają węglan wapnia, który odpowiada w znacznym stopniu za tworzenie się zatorów w układzie chłodzenia.
  • BIZOL Coolant G11 – płyn chłodniczy typu long-life na bazie glikolu etylenowego wzbogacony pakietem dodatków chroniących przed korozją. Przeznaczony jest do samochodów z silnikiem benzynowym lub diesla, które wymagają płynów chłodniczych bez zawartości azotynu. Neutralny dla gumy i plastiku.
  • BIZOL Coolant G12 – wolny od silikatów, amin i siarczanów nowoczesny płyn chłodniczy typu long-life. Zawiera pakiet dodatków chroniących układ chłodzenia przed korozją i spienieniem. Nadaje się do stosowania w aluminiowych blokach silników. Nie oddziałuje na gumę, plastik i inne materiały uszczelniające. Może być mieszany z innymi płynami na bazie glikolu mono etylowego (np. G11).
  • BIZOL Coolant Asia  jest produkowany na bazie glikolu etylenowego i zawiera składniki fosforanowe, które są charakterystyczne dla wymagań azjatyckich producentów samochodów. Nie zawiera azotynów, krzemianów, amin, boranów. Formuła ta charakteryzuje się wyjątkowo długimi interwałami wymiany (aż do 10 lat).

Płyny chłodnicze BIZOL Coolant G11 , Coolant G12 oraz Coolant Asia mają postać koncentratu. Przed użyciem należy je rozcieńczyć z wodą demineralizowaną.

Komentarze

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.

Obstrukcja gwarantowana, 16 czerwca 2018, 15:43 2 0

Wszystko fajnie , tylko czemu tak droga ta marka ? Olej jak olej , chłodziwo jak każde inne .Czyżby przykład ciągnie od super producenta ,który nawet kropli oleju nie wyprodukował , ale dzięki marketingowi nawet ślepiec po niego na półkę sięgnie . Mnie osobiście się już ulewa z nadmiaru dobrobytu powiększania portfolio marek wszelakich . i tak z jednej rury leci albo od jednego chińczyka płynie .

Odpowiedz